Pozice e-komerce v Japonsku
Přesto, že penetrace internetu v této kolébce všech technologiíí stále trošku stagnuje ( píšeme o tom i v dnešním článku "On-line Japonsko, ale kde jsou počítače?" ), je podle posledního průzkumu tokyjské výzkumné agentury InfoCom Research e-komerce v této zemi na obrovském vzestupu.
Výzkum totiž ukazuje, že za posledních 12 měsíců využilo alespoň jednou služeb on-line obchodů celých 54 procent japonských uživatelů. Jen pro doplnění : v lednu roku 1999 to bylo 38 procent, v únoru 1997 to bylo 25 procent. Okolo 40 procent e-zákazníků pak uvedlo, že udělalo 4 nebo více nákupů, 30 procent utratilo alespoň 450 amerických dolarů.
Autor: Redakce
Datum: 25. února 2000
Související články
29.09.2000
02.08.2000
12.04.2000
24.03.2000
14.03.2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006