Japonsko pokořilo hranici 21 miliónů uživatelů internetu
Toto tvrdí renomovaná společnost Nielsen NetRatings. Spolu s tím přináší informaci, sdělující fakt, že japonští uživatelé v průměru tráví na internetu týdně dvě a půl hodiny, na jednu návštěvu shlédnou 6 unikátních internet projektů a dohromady pak 49 stran.
Pokud jde o průměrnou úspěšnost reklamních bannerů, zde figuruje celkem vysoké číslo 1.96 procent.
Nejnavštěvovanějšími stránkami byly v Japonsku v únoru Yahoo, projekty NEC a Microsoft. V těsném závěsu pak figurovalo Sony Online , Geocities, Dream Train Internet, Nifty Corporation, Lycos Network, Hi-Ho Internet Service a Goo.com.
Autor: Redakce
Datum: 14. března 2000
Související články
29.09.2000
02.08.2000
12.04.2000
24.03.2000
25.02.2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006