Co je rozhodujícím faktorem při e-nákupech?
Jeden z posledních výzkumných projektů společnosti Cyber Dialogue se věnoval rozhodovacím faktorům zákazníků při on-line nakupování.
V průběhu měsíce ledna bylo velice intenzivně dotázáno zhruba tisíc uživatelů internetu, kteří celkem s očekáváním uvedli, že při výběru e-obchodu rozhoduje hlavně stupeň zabezpečení, cena zboží a v neposlední řadě respondenti také uvedli, že si vybírají a preferují obchody, kde je doručení buď zcela zadarmo nebo je účtována symbolická částka.
Pokud se na výsedky výzkumu podíváme podrobněji, dozvíme se, že celých 90 procent všech dotázaných bylo o loňských Vánocích při výběru on-line obchodu ovlivněno právě nabídkou nulového navýšení ceny za doručení zboží. Další údaj zase hovoří o tom, že 73 procent dotázaných letos prostřednictvím internetu utratí více peněz než v roce 1999.
Autor: Redakce
Datum: 2. března 2000
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006