Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Motorola zavádí značku DigitalDNA

Společnost Motorola představuje na akci Heart of Smart značku DigitalDNA, která řadí společnost Motorola mezi přední výrobce inteligentní vestavěné elektroniky.

Značka DigitalDNA má posílit postavení společnosti Motorola jako největšího dodavatele řešení založených na čipech určených pro základ inteligentních výrobků, které “think and link”.

“Vstupujeme do doby, kdy počítačové technologie pronikají do všech oblastí – čipy a software jsou součástí všeho,” řekl Fred Tucker, prezident sektoru polovodičových produktů společnosti Motorola. “Osobní počítače představují přibližně 2,5 % z celkového počtu 4,8 miliard procesorů (Dataquest 1998). Zbývajících 97,5 % je zabudováno ve všech druzích inteligentních výrobků a zařízení. Motorola je předním dodavatelem na tomto větším trhu s více než 30 % podílem. DigitalDNA reprezentuje toto vedoucí postavení.”

Oněch 97,5 % procesorů se nachází ve všech možných zařízeních, počínaje automobilovým motorem a konče chladničkami. Z 22 miliard čipů na světě dodala Motorola 8 miliard. Řešení DigitalDNA jsou součástí výkonných zařízení tak rozmanitých, jako jsou oblíbené osobní organizéry Palm Pilot, přepínače Cisco, které řídí většinu datového toku po Internetu, a 80 % elektroniky automobilů Volvo S80.

Vize do budoucnosti
Na akci Heart of Smart v Montreux vykreslila společnost Motorola obraz budoucnosti, jakou umožní vestavěná elektronika DigitalDNA: pračka, která ví, jak moc je vaše prádlo špinavé; auto, které se samo opraví načtením softwaru z Internetu; mobilní telefon, který vám umožní dálkové řízení vašeho zasíťovaného domova.

Tyto inteligentní výrobky budou záviset na elektronických řešeních založených na softwaru. Dataquest předpovídá, že důsledkem obrovského růstu tohoto trhu bude, že v roce 2003 bude vybavení průměrné domácnosti obsahovat až 380 čipů.

Kreativita a spolupráce
“Spotřebitelé žádají stále inteligentnější zařízení, která jim usnadní život, a výrobci musí své výrobky odlišit, aby obstáli v konkurenci,” řekl F. Tucker. “Je to otázka kreativity a spolupráce s našimi zákazníky a DigitalDNA je uznáním inovace.”
Autor: Tisková zpráva
Datum: 3. července 2000





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz