Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Super poster a Panasonic uvádí nové digitální reklamní médium

Společnosti Super poster s.r.o. a Panasonic Czech Republic s. r. o. představily nové reklamní médium Super vision, jak se nové digitální médium nazývá, je výsledkem spolupráce, do níž společnost Super poster vložila znalosti a obchodní zkušenosti v oblasti reklamního a mediálního trhu a Panasonic zajistil technologické řešení.

Základ systému Super vision tvoří obří plazmové obrazovky Panasonic s úhlopříčkou 127 cm, které jsou strategicky rozmístěné v nákupních centrech a multikinech po celé zemi. Tyto kvalitní projekční plochy vysílají speciálně připravené zábavné programové schéma, které je vhodně doplňováno reklamními spoty. Jedinečnost celého systému spočívá v možnosti řízení programu na všech obrazovkách z jediného centrálního studia, které k tomuto účelu zřídil Super poster. Z tohoto studia se programový balík satelitním přenosem dostane na kterékoliv místo v republice, což umožňuje doslova okamžitou odezvu a nabízí nové možnosti komunikace pro reklamní klientelu. Technologie použitá v rámci systému super vision je v České republice výjimečná a společnost Super poster ji nabízí jako jediná. Technologicky a designově zapadá do moderních interiérů a snaží se návštěvníkům přinést maximum informací a zábavy způsobem, který je progresivní v celoevropském měřítku.

Vývoj technologie, začal již na začátku roku 2001. Během velmi krátké doby byl zpracován návrh konceptu Super vision, následovalo několikaměsíční období testování systému a jeho přizpůsobení požadavkům reklamního trhu. V druhé polovině loňského roku byly realizovány první instalace v multifunkčních centrech Futurum Hradec Králové a Ostrava. V každém centru byly umístěny dva plazmové monitory vždy v hale centra a hale multikina. Po úspěšném dokončení několikaměsíčního testovacího období je systém super vision nyní připraven uspokojit rostoucí poptávku po vysoce efektivních alternativních reklamních médiích. V současné době je v provozu 10 instalací pokrývajících největší města Čech a Moravy, zároveň probíhají jednání o pronájmu desítek dalších prostor. Měření sledovanosti média a dalších údajů o cílové skupině od počátku zajišťuje renomovaná agentura AC Nielsen.

Plazmová technologie značky Panasonic zaručuje systému super vision špičkovou zobrazovací a zvukovou kvalitu, která hraje zvlášť důležitou roli pro získání pozornosti a zájmu diváků. Panasonic není ve světě obřích reklamních ploch žádným nováčkem. Jeho gigantické obrazovky Astrovision například pravidelně přinášejí úžasné divácké zážitky návštěvníkům letních i zimních olympijských her nebo závodů formule 1. Obrazovky použité v systému Super vision navíc získaly ocenění Evropský monitor roku 2000-2001.
Autor: Tisková zpráva
Datum: 26. června 2002





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz