E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Vše pro váš digitální fotoaparát!


Konference web design & web marketing

Emil Čelustka, 8. listopadu 2002, e-komerce.cz

S podtitulem Jak přežít a zvítězit na internetu? je konference pořádaná Institute for International Research (IIR) ve spolupráci se společnostmi iMachina a Asociace.BIZ lákavým počinem. Co přinese?

Jednoznačně zajímavé téma přináší Institute for Internatiolal Research (IIR) v podobě programu konference web design & web marketing: Jak přežít a zvítězit na Internetu?, jejímiž odbornými partnery jsou iMachina s.r.o. a Asociace poskytovatelů internetových řešení - Asociace.BIZ. V době, kdy se každý podnikatel i společnost musejí zajímat o návratnost svých investic a cest jak tohoto cíle dosáhnout, je to téma více než aktuální.


1. den - úterý 12. listopadu 2002
9.00
Uvítací projev
Institute for International Research
9.10
Dnešní svět je z velké části tvořen počítačem - moderní technologie nabízí možnosti, o kterých se nám před pár lety ani nesnilo. Počítače mění estetické vnímání světa kolem nás, mění všeobecný vkus. Zajímá Vás, jak se dívá na vývoj současného grafického designu ve spojení se světem počítačů Aleš Najbrt?
Aleš Najbrt, creative director, Studio Najbrt s.r.o., Praha
9.30
Jak vidí designer práci s komerčním klientem
Michaela "mishka" Suchá, new media designer, Praha
9.50
Budoucnost on-line - kam směřují on-line služby a jaké možnosti bude nabízet web ve spojení s dalšími on-line kanály
Miroslav Šebesta MBA, spolumajitel a managing director, ILIKETHIS! s.r.o., Praha
10.20
Přestváka na kávu
10.40
Marketing on-line
Ing. Radovan Jelen, člen představenstva a obchodní a marketingový ředitel, Forrest Gump a.s., Praha
Pavel Pavlíček, marketing supervisor,McDonald´s ČR, spol. s r.o., Praha
11.40
Branding na internetu a použití virálního marketingu
Mgr. Jakub Ditrich, ředitel společnosti, Globe Internet s.r.o., Praha
12.40
Společný oběd
14.00
Nestandardní marketingová řešení
Ing. David Hornof, vedoucí projektu, Samba Digital Media s.r.o., Praha
15.00
Přestávka na kávu
15.15
K čemu je dobrá vlastní webová stránka produktu?
Peter Podolinský, obchodní ředitel, iMachina s.r.o., Praha, Case study Institute for International Research GmbH, Praha
16.15
Co-brandovaná on-line služba
John Gridley, finanční ředitel, Centrum.cz
Ing. Martin Mittner, marketing service manager, Nestle Česko s.r.o., Praha
17.15
Závěrečné shrnutí prvního dne konference předsedou
2. den - středa 13. listopadu 2002
9.00Úvodní řeč předsedy
9.10Internetové výzkumy trhu a jejich marketingové využití
Ing. Michal Svätý, CEO, AMI Praha a.s., Praha
Ing. Václav Strýhal, ředitel divize alternativní distribuční kanály, HVB Bank Czech Republic a.s., Praha
10.10Přestávka na kávu
10.30Podniková portálová řešení
Ing. Dagmar Pavelková, project manager, Nexum Trilog s.r.o., Praha
Vladimír Roháček, správce sítě, Pražské služby a.s., Praha
11.30Měření efektivity on-line aktivit
Martin Petrášek, vedoucí projektu, eMerite s.r.o., Praha
12.30Společný oběd
13.45Správa obsahu "podnikového informačního portálu" - web, intranet, extranet
Ing. Václav Bittner, technický ředitel, ET NETERA s.r.o.
Ing. Ondřej Vích, interactive media supervisor, Eurotel Praha spol. s r.o., Praha
14.45Organizace internetového projektu ve firmě
Ing. Petr Bartoň, spolumajitel, Lundegaard s.r.o., Praha
Michaela Tichá, vedoucí oddělení reklamy, Peugeot Česká republika s.r.o., Praha
15.45Závěrečné shrnutí konference předsedou

Třetím dnem konference je workshop na téma: Webová stránka jako puzzle - poskládejte si kousek po kousku vaši webovou prezentaci konané ve stejných prostorách jako předcházející konference ve čtvrtek 14. listopadu 2002 od 9.00 do 16.00.

Místo konání a další informace
Konference se koná v pražském hotelu Don Giovanni v termínu 12. - 14. listopadu 2002. Více informací naleznete na webu konference.cz, případně vám je ochotně poskytnou pracovníci pořádající IIR.


Emil Čelustka
celustka@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz