Redakce, 20. prosince 2000, e-komerce.cz
U sponzorství sekcí v katalogu se jedná o statickou formu reklamy, jejíž maximální rozměry jsou 175 x 88 pixelů. Sponzorství sekce lze objednat na fixní dobu 6 měsíců s omezením, že obsah webové stránky zadavatele i samotné reklamy musí odpovídat obsahu dané sekce. Jde o nové a exkluzivní umístění, díky čemuž může zadavatel očekávat vyšší efektivitu reklamy.
Druhou novinkou je možnost prezentace zadavatele formou zvukových bannerů. Nejedná se o rozsáhlé zvukové stopy, ale především o kratší zvuky , aby mohla být dodržena stávájící velikost banneru 20 kB (na homepage 15 kB). Aby zvuk uživatele portálu Seznam.cz neobtěžoval, může banner vydávat zvuk pouze tehdy, je-li na něj umístěn kurzor myši - po přemístění kurzoru myši z banneru musí zvuk ustat. Podrobnosti o všech reklamních možnostech jsou na adrese reklama.seznam.cz/reklama.html.
Vlastislav Bahenský, obchodní ředitel Seznam.cz, k tomu dodává: “Rovněž ceny těchto nových produktů by měly naše zadavatele potěšit. Poměr výkon/cena je totiž v tomto případě velice výhodný. Nezapomněli jsme ani na zadavatele již dobře známé bannerové reklamy. V současné době nabízíme 37 různých balíčků pro lepší cílení a mnoho dalších připravujeme.”