E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Vše pro váš digitální fotoaparát!


Centrum.cz spustil speciál pro ženy - ŽENA.cz

David Kozák, 26. listopadu 2004, e-komerce.cz

Portál Centrum.cz spustil v těchto dnech server, jehož cílem je konkurovat lifestylovým magazínům pro ženy. Má k tomu všechny předpoklady včetně ideální domény - ŽENA.cz.

Portál Centrum.cz zprovoznil nové "centrum" pro ženy pod názvem ŽENA.cz. Jak se uvádí v tiskové zprávě, kterou portál při této příležitosti vydal: "Centrum.cz očekává příliv žen na internet a server ŽENA.cz má být vlajkovou lodí mezi ženskými tituly na internetu." V nabídce portálu ale není speciál zaměřený na ženy žádnou novinkou. První web pro ženy - tenkrát ještě jako součást obsahových služeb portálu - spustilo Centrum.cz už před třemi lety na adrese zena.centrum.cz. Postupem času se právě z této sekce stala nejnavštěvovanější část obsahových služeb. Proto se provozovatel portálu rozhodl vytvořit samostatný server.

"Vytvořili jsme zcela novou obsahovou strukturu. Formou i designem jsme se dostali na úroveň klasických lifestylových časopisů. Podle ohlasů z testování je z ŽENA.cz doslova 'cítit' křídový papír. Nicméně ŽENA.cz není jen článkovým magazínem, ale nabízí spoustu interaktivních služeb - od horoskopů, BMI indexů až po rozsáhlou kuchařku, kterou již třetím rokem provozujeme společně s Maggi," vysvětluje šéfredaktorka ŽENA.cz Dana Sokolová a dodává: "Těší nás, že do ženského obsahu na internetu vstupují naši portáloví konkurenti. Oproti nim máme zásadní výhodu ve vlastním obsahu, tříleté zkušenosti s provozováním www stránek pro ženy a samozřejmě v návštěvnosti - bezmála 200 tis.lidí za měsíc."

Podle odhadů Centrum.cz se dá očekávat, že návštěvnost speciálů zaměřených na ženy by mohla atakovat pozice vysokonákladových ženských tištěných titulů.

"Rozhodnutí vytvořit z žena.centrum.cz vlastní plnohodnotný ženský server jsme udělali na jaře tohoto roku. Návštěvnost serveru přeskočila magických 150 tis. lidí za měsíc a byla jasně vidět poptávka po typicky ženském obsahu na internetu. Podařilo se nám získat tu nejlepší adresu pro speciální ženský server - ŽENA.cz. Z obchodního pohledu patří tento segment mezi nejrůstovější - tzv.FMCG firmy typu Nestlé, Unilever, Procter&Gamble a další již efekty internetové reklamy vyzkoušeli a podle jejich dalšího zájmu vidíme, že má ŽENA.cz velký obchodní potenciál," okomentoval okolnosti vzniku a potenciál nového centra pro ženy ředitel Centrum.cz Ondřej Tomek.


David Kozák
david.kozak@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz