E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Reklama
Užitečné informace pro kutily.


Jaký byl letošní PIW

Karel Baláš, 26. dubna 2000, e-komerce.cz

Co nového přinesl PIW a stál vůbec za to? Posuďte sami. Osobně jsem se zúčastnil konference jen v dnech 19-20.04. Tudíž chápejte prosím mé zážitky, jen jako subjektivní postřehy, nikoliv jako objektivní hodnocení celé výstavy.

Kdo čekal příval novinek, které rozhýbou IT branži mohl být zklamán. Pravdou však je, že výstavy se zúčastnily firmy a společnosti, které na českém internetu , nejen na něm, něco znamenají . Jen namátkou: svůj prezentační stánek zde měly firmy jako je Cesnet, Intel, Qbizm, IOL, Atlas.cz, Internet Billboard atd. Představilo se celkem 47 vystavovatelů z různých oborů, od firem zabývajících se finančními aplikacemi, on-line bank, softwarových firem, až po ISP firmy.

Dojmy
Myslím, že většina vystavovatelů spíše využila PIW jako propagační akci stávajících nabídky a jednotlivých produktů a svých firem, než jako akci, na které bylo prezentováno něco "převratně" nového. Ostatně myslím, že k pro tento účel PIW ani nebyl pořádán. Spíše to byla akce o využívání Internetu v různých oblastech. Co se opravdu povedlo, byly konferenční akce, rozdělené do devíti kategorií.Každý návštěvník si tak mohl vybrat svůj "šálek čaje" jednoduše, zvolit témata, které ho nejvíc zajímají. Oproti akcím v tzv. info-arénám, které byly podle mého názoru více reklamního charakteru, konference plnily spíše účel odborně-diskusní.

Výsledek
Myslím, že pro mě vyzněl pozitivně. Přinejmenším už jenom z toho důvodu, že tato výstava splnila svůj cíl, zviditelnit Internet v Čechách. Za to patří pořádající agentuře MIA a jejím partnerům dík.


Karel Baláš
karel.balas@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz