David Kozák, 30. září 2004, e-komerce.cz
Konference bude rozdělena do tří samostatných bloků, v nichž budou mít účastníci postupně možnost seznámit se s podmínkami na českém trhu, budou jim nabídnuty marketingové tipy, zástupci firem jim odprezentují případové studie a na závěr bude možné vše řádně prodiskutovat v rámci besedy.
Registrace účastníků konference proběhne v TOP HOTELu Praha (Blažimská 1781/4, Praha 4) 12. října mezi od 8.30 do 9.00 hodin.
Blok I.
Podmínky na trhu
V prvním bloku přednášející seznámí účastníky konference se stavem našeho trhu, a to z hlediska čísel, paragrafů a také možností expanze do zahraničí.
Prezentace:
- Prodej na dálku v číslech, slovech a obrazech (Tomáš Hájek, ADMAZ)
- Dopady nové legislativy na zásilkový obchod (Petr Kůta, AK Winter & spol.)
- Bariéry přeshraničního obchodu na dálku (Nikola Rafaj, APEK)
Blok II.
Marketingové tipy
Cílem přednášejících, kteří vystoupí ve druhém bloku, bude nabídnout účastníkům tipy pro praxi direct marketingu.
Prezentace:
- Jak dobře napsat directmarketingový dopis (Naďa Šolcová, OgilvyOne)
- Ekonomické zpracování mailingu (Jürgen Beyer)
- Využití adres v direct marketingu (Hana Němcová, 5P Agency)
Blok III.
Případové studie
Po obědě přijde na řadu "zlatý hřeb" programu konference. Odprezentovány budou případové studie, tedy - česky řečeno - ukázky praktických řešení konkrétních situací.
Organizace zákaznického centra (Martin Katzer,
Quelle)
Důvěra zákazníka - základní princip zásilkového obchodu (Jiří Heger,
Tena)
Marketing internetových vyhledávačů (Monika Javorková,
SSI Schäfer Shop)
Beseda
Na závěr konference je vyhrazen poměrně velký prostor (oficiálně hodina) besedě na téma "Platby v internetovém prodeji" (řídit ji bude Emil Čelustka, šéf společnosti
ABC Systems).
Přihlašte se
Přihlásit se je možné buďto prostřednictvím webu (
www.admaz.cz/konference), e-mailem (
konference@lion.cz), telefonicky (800 123 444) a nebo faxem (466 029 112). Uzávěrka přihlášek je 8.10.2004.