E-komerce.cz: Český magazín o internetové komerci

Vše pro váš digitální fotoaparát!


Reklama na českém Internetu

David Kozák, 14. dubna 2005, e-komerce.cz

V týdnu od 4. do 10. dubna bylo na českém Internetu zaregistrováno 52 nových kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo poprvé dosáhly minimální celkové sledovanosti 3 %.

Ve 14. týdnu roku 2005 (od 4. do 10. dubna) zaregistrovala společnost iAudit International na českém Internetu 52 nových kampaní (kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo běžely už dříve, ale v tomto týdnu poprvé dosáhla celková sledovanost kampaně 3 % internetové populace.

Seznam nejzajímavějších zadavatelů

Austrian Airlines – Přes Vídeň do celého světa
British Airways – První ranní let …
Central Group – Největší výběr bytů
Daimler Chrysler  – Chrysler Voyager
Eurotel Praha – GO bod program
Import Volkswagen Group – Seat
Londa – Rock Zone 105,9
Opel C&S – 3 denní testovací jízdy
Oskar Mobil – Ve stylu LG C3320
Raiffeisenbank – Ekologická hypotéka
Velux – Proměňte své podkroví …


Mezi finančními institucemi byla v březnu nejaktivnější HVB Bank

Společnost iAudit International rovněž zveřejnila výsledky oborové kategorie Finance za měsíc březen. V tomto měsíci se v této kategorii objevilo celkem 73 kampaní od 34 zadavatelů. Nejaktivnějším inzerentem mezi finančními institucemi byla HVB Bank.

Pořadí finančních institucí v březnu

ZadavatelPočet impresí
HVB Bank
12 623 500
Poštovní spořitelna
7 955 100
Česká spořitelna
6 454 200
Komerční banka
5 474 300
ČSOB
3 084 000

Zdroj: iAudit ADVERT


David Kozák
david.kozak@e-komerce.cz



Copyright © e-komerce.cz