Redakce, 3. prosince 2003, e-komerce.cz
"V kamenném světě je běžně kolem 20 procent všech nákupů realizováno na splátky, přitom ale na Internetu to dosud byla necelá desetina. Pravděpodobně také proto, že zákazník musel buď vlastnit některou z úvěrových karet nebo navštívit s potřebnými doklady kancelář obchodníka. Ale nutit zákazníka, aby chodil on za námi, nám přišlo nenormální," vysvětluje důvody zavedení služby Ondřej Fryc, ředitel a předseda představenstva společnosti Internet Mall, a.s.
Základní podmínkou zavedení takové služby je plně kontrolovaná logistika. "V průběhu letošního roku jsme zavedli systém, v němž naši řidiči v okamžiku doručení zboží také potvrzují záruční list, zboží vybalí a předvedou. Úhrada ceny dodaného zboží proběhne až poté, co se zákazník přesvědčil, že je vše v naprostém pořádku. Možnost uzavření úvěrové smlouvy je jen dalším logickým doplňkem do portfolia poskytovaných služeb," shrnuje rozdíly v logistice Fryc.
Je všeobecně známou skutečností, že při nákupu na Internetu platí zákazníci za stejné zboží nižší ceny než v kamenných obchodech. Při nákupu zboží na splátky na Internetu tak dochází k zajímavému efektu: v takovém případě je cena zboží zpravidla nižší, než při nákupu stejného zboží za hotové v kamenném obchodě.
"Zahájení spolupráce se společností Internet Mall je pro nás dalším krokem k rozšíření úvěrových služeb v oblasti internetových obchodů. Financování pořízeného zboží spotřebitelským úvěrem umožní klientům pohodlný nákup v rozsáhlé síti internetových prodejen, a to za výhodných podmínek," doplňuje JUDr. Alena Ludrovská, předsedkyně představenstva a generální ředitelka společnosti CETELEM ČR, a.s.
Redakce