Redakce, 21. února 2001, e-komerce.cz
Všechna tato zařízení tak mohou mít ve stejné době přístup jak ke službám unified messagingu tak i k telefonním službám (směrování hovorů, distribuce hovorů, konferenční hovory a mnoho dalších)
Komunikační server Alcatel OmniPCX 4400 představuje nejpokročilejší hlasový komunikační systém založený na protokolu IP a je jedinou komunikační platformou, která nabízí kompletní řadu aplikací pro hlasovou a datovou konvergenci. Technologie Nextenso a Alcatel OmniPCX 4400 jsou spojeny prostřednictvím rozhraní TAPI s cílem poskytovat zaměstnancům podniku přístup ke kompletnímu řešení zahrnujícím telefonní služby a přístup ke všem aplikacím a službám díky různým terminálům.
Použitím Internetu, Intranetu nebo WAPu mohou být funkce Alcatel Unified Messaging zpřístupněny pro aplikace Microsoft Exchange nebo Lotus Domino. Všechny hlasové, faxové nebo emailové vzkazy mohou být zpřístupněny ze všech typů terminálů, tzn. osobních počítačů, PDA, WAP atd. a přes portál společnosti Nextenso.
Klienti společnosti Alcatel mohou ocenit výhody plně integrovaného řešení, které umožňuje jak uživatelům mobilních tak pevných sítí snadný a bezpečný přístup k informacím a zároveň přináší zlepšení nástrojů pro podnikovou komunikaci kdykoliv a odkudkoliv.
Redakce