Redakce, 8. února 2001, e-komerce.cz
Aliance je založena na existujícím propojení mezi řešením mySAP.com a funkčnostmi kontaktního centra od firmy Genesys, které získalo mezi zákazníky velmi pozitivní ohlasy.
Plánovaná integrace rozšíří možnosti přístupu SAP řešení ke všem způsobům interakce podporovaných řešením G6 od Genesys, tj. k hlasovému přenosu, elektronické poště, faxu a Webu. Počátkem příštího roku obě společnosti představí navíc integrované řešení pro řízení lidských zdrojů, jež bude kombinovat aplikace mySAP Human Resources (HR) s řešením WorkForce Management od společnosti Genesys určené pro řízení zaměstnanců v kontaktních centrech.
Aliance se chystá v roce 2002 dodat nové, společně vyvinuté CRM řešení, které budou na trhu nabízet oba partneři. Toto řešení bude poskytovat např. uživatelům mySAP Workplace přístup ke všem typům komunikačních kanálů a interakčních technologií. Tyto možnosti byly dosud dostupné pouze agentům v kontaktních centrech, ostatním zaměstnancům pracujících na jiných podnikových úrovních nebyl tento přístup k dispozici.
Obě firmy také plánují doplnit celou řadu dalších funkčností z oblasti CTI (Computer Telephony Integration) technologií pro kontaktní centra. Řešení Genesys integrované do aplikací mySAP CRM tak získá např. funkce přesměrování zákazníka do čekací fronty, řízení elektronické pošty, pokročilé funkce pro výměnu textových zpráv, služby poskytované přes Internet, voice-over-IP nebo dynamické sdílení obsahu pro webovou spolupráci mezi agentem a zákazníkem. Funkčnosti řešení Genesys pro vyhodnocení telemarketingových kampaní budou v rámci mySAP.com rovněž dostupné, čímž umožní jakékoli aplikaci SAP být zdrojem informací pro tento typ kampaní.
Partnerství se společností SAP je jednou z nejvýznamnějších dohod v rámci podnikových aktivit společnosti Alcatel, kdy Alcatel zakládá spolupráci v oblasti e-businessu.
Redakce