Tisková zpráva, 2. května 2001, e-komerce.cz
NEXTRA zahájí poskytování veřejné telefonní služby ve dvou fázích, kdy nejprve nabídne služby svým stávajícím zákazníkům a v dalších měsících i ostatním podnikatelským subjektům.
Společnost NEXTRA Czech Republic, největší poskytovatel internetových služeb pro firemní klientelu, tak rozšiřuje portfolio telekomunikačních služeb o telefonní služby pro místní a meziměstské hovory. NEXTRA již v roce 1999 uvedla na trh službu Interphone PBX umožňující velmi levné telefonování do zahraničí a na mobilní sítě. V současné době tuto službu aktivně využívá již několik desítek zákazníků.
“Získáním hlasové licence se výrazně posiluje pozice naší společnosti v České republice,” řekl Petr Adámek, marketingový manažer, NEXTRA Czech Republic. “Podstatně tím rozšíříme škálu služeb a řešení, které nabízíme našim zákazníkům. Je to další krok k plně konvergovaným službám umožňujícím přenos hlasu, dat a obrazu na jedné síti a na unifikovaném technickém vybavení.”
Tisková zpráva