Redakce, 10. ledna 2001, e-komerce.cz
Ve společnosti N Shop Renata Fiedlerová řídila výběr výrobků do televizního vysílání a související marketingové aktivity. Před nástupem do společnosti B2B Centrum (provozující B2B tržiště Intelligo) pracovala jako marketing manažerka u firmy Autosalon Klokočka, s.r.o., kde měla na starosti kompletní marketingovou agendu. Renata Fiedlerová má zkušenosti i v oblasti direct marketingu, public relations a tiskové reklamy.
“Stále více lidí používá Internet nejen jako zdroj zábavy a informací, ale i jako nezbytného pomocníka v zaměstnání. Jsem ráda, že společně s kolegy z B2B Centra budu mít možnost usnadnit práci především těm, kteří s pomocí Internetu nakupují zboží pro podniky,” říká Renata Fiedlerová.
Zkušenosti nové manažerky oceňuje i výkonný ředitel společnosti B2B Centrum Dalibor Wijas: “Renata nasbírala cenné zkušenosti v marketingu u “kamenných firem”, které má nyní šanci rozvinout v oblasti elektronického businessu. A právě to jí práce v B2B Centru umožní.”
Ve volném čase se Renata věnuje sportu, především volejbalu a lyžování.
Redakce