Redakce, 9. listopadu 2000, e-komerce.cz
Reklamní spot připravila agentura MARK BBDO. Letos se soutěž poprvé více otevřela i nadnárodním agenturám.
Na portále Quick.cz probíhá neustálé obohacování obsahu a vytváření nových částí jako například horoskopy.quick.cz a pohlednice.quick.cz. Od začátku listopadu bylo stávající katalogové vyhledávání doplněno o fulltextové vyhledávání v celém českém Internetu.
6. listopadu tým posíli bývalý generální ředitel České Televize Jakub Puchalský. Puchalský bude mít na starosti tvorbu obsahu nového internetového portálu Quick. Po odchodu z ČT pracoval Puchalský měsíc v Nedělních novinách a od července nastoupil do internetové agentury M.I.A, dceřiné společnosti Českého Telecomu.
Podle návštěvnosti za první měsíc zareagoval portál Quick.cz svým zaměřením a obsahem na poptávku a potřeby nejširší vrstvy uživatelů Internetu. Kromě standardně poskytovaných služeb Quick.cz jako je např. free mail, webhosting nebo internetový vyhledávač, nabízí pro registrované uživatele zdarma připojení k Internetu, kvalitní QHELP, který zajišťuje softwarovou pomoc a podporu návštěvníkům a další služby.
Redakce