Redakce, 5. března 2004, e-komerce.cz
Tento počet je výsledkem nejen rostoucího zájmu o directmarketing a jeho nové formy, ale také účinnou podporou a aktivní spoluprací mezi pořadateli, Asociací directmarketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a Asociací mobilního marketingu (AMM), partnery Česká pošta, Mediaservis, NetKit, Lion Teleservices CZ, M.I.P. Group a mediálními partnery Strategie a InStore Marketing.
Nejpilnějšími účastníky tohoto ročníku se staly společnosti DIMAR s devíti, OgilvyOne se šesti a Wunderman se čtyřmi soutěžními kampaněmi. Odborná porota po náročném hodnocení rozhodla o vítězích v jednotlivých kategoriích:
Kategorie | Pořadí | Firma | Za soutěžní kampaň |
B2B | 1. | OgilvyOne | Bonsaj |
| 2. | OgilvyOne | Paralen na cestách |
| 3. | Cortex | Shell Diesel Extra |
| | | |
B2C | 1. | DIMAR | Reklamní akce v porodnicích |
| 2. | 5P Agency | Kredit + MasterCard Partner |
| 3. | DIMAR | Hypoteční úvěry |
| | | |
Mobilní marketing | 1. | B3net | Přijď s logem Kenvelo na mobilu a máš slevu |
| 2. | B3net | SMS připomínka na antikoncepci |
| 3. | OgilvyOne | SMS soutěž "Více ze hry" |
|
Zvláštní ceny v soutěži Český direkt získaly firmy:
- Cena České pošty: Quelle
- Cena Mediaservisu: 5P Agency
- Cena návštěvníků veletrhu (udělil pořadatel M.I.P. Group): Dimar za „Perfekt konto“
Jak naší redakci sdělil výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek, „nebude dlouho trvat a zahájíme přípravy dalšího, v pořadí již třetího ročníku soutěže. Chceme, aby se soutěž Český direkt stala součástí života firem a lidí v přímém marketingu a aby přispěla k propagaci oboru na trhu.“ „Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro rozvoj tohoto nového média velice důležité, a proto věříme i v úspěch a další růst pro příští ročník soutěže“, dodává Michal Zálešák, předseda AMM.
Redakce