Tisková zpráva, 20. března 2002, e-komerce.cz
Základ internetové přílohy CRM.iHNed.cz tvoří tištěná komerční příloha Customer Relationship Management, která je součástí dnešního vydání deníku Hospodářské noviny vydavatelského domu Economia. Čtenáři v ní naleznou údaje týkající se současného trhu řízení vztahů se zákazníky doma i ve světě, a to včetně trendů CRM v roce 2002. Nechybí ani slovníček pojmů z oblasti CRM a významní poskytovatelé řešení CRM v České republice.
Po celých patnáct dní, kdy bude internetová příloha na webu k dispozici, si zde návštěvníci mohou přečíst i další aktuální články a komentáře věnované problematice řízení vztahů se zákazníky, které budou publikovány v deníku Hospodářské noviny a týdeníku Ekonom. Nové stránky budou doplňovány diskusními fóry, čtenáři se mohou aktivně zapojovat do různých anket a vyjadřovat své názory k jednotlivým příspěvkům.
Speciální internetová příloha CRM.iHNed.cz je dalším společným projektem společnosti Economia OnLine a mateřského vydavatelství Economia, kdy dochází k překlopení tištěné komerční přílohy na internet, a to ve speciální tematické sekci.
Tisková zpráva