Redakce, 29. ledna 2001, e-komerce.cz
Od letošního roku musí všechny agentury v APRA tržby zveřejňovat.
“Pořadí na prvních třech místech zůstalo sice nezměněno, ale jednotlivé odstupy jsou již velmi malé,” uvedl výkonný ředitel APRA Martin Hoferek. “Lídrem trhu nadále zůstává agentura Donath-Burson-Marsteller, za níž se umístily agentury Ogilvy Public Relations a AMI Communications. Ostatní agentury si v TOP 10 jen vyměnily místa,” dodal Hoferek. Podle Hoferka je velmi důležité, že členové APRA nadále dodržují mezinárodní Etický kodex a kultivují tak úroveň PR komunikace na českém trhu.
Evžen Cekota, předseda Výkonné rady APRA k přehledu uvedl: “Čísla za rok 2000 jasně ukazují , že sdružení APRA je jednoznačně reprezentantem odvětví Public Relations na českém trhu. Dynamika růstu odvětví je zárukou budoucího pozitivního vývoje trhu, neboť umožní jednotlivým agenturám investovat do kvalifikace svých odborníků, vyvíjet nové služby a metody a rozvíjet své podnikatelské záměry směrem ke špičkovému komunikačnímu poradenství.”
Meziroční nárůst celkových tržeb za PR služby představoval 15 % a byl způsoben především zvýšenou poptávkou po poradenství a službách s vyšší přidanou hodnotou.
Pořadí prvních desíti PR agentur za rok 2000 a srovnání s výsledky za rok 1999 :
Redakce