Tisková zpráva, 27. ledna 2001, e-komerce.cz
“Srdce systému jede v rytmu konvergence,” uvedla Katarina Stankova, marketingová manažerka Avaya ve Slovenské a České republice. “Stejně jako se v krasobruslení všestrannost závodníků zvyšuje, směřuje i vývoj telekomunikačních zařízení k úplnému sloučení hlasové a datové komunikace. Komunikační systém pro mistrovství splňuje požadavky na konvergenci a garantuje kvalitu přenosu.” Stanková současně ocenila přínos slovenských společností, které se na vybudování komunikačního systému podílely. “Naše firmy udělaly na cestě do Evropy stejně jedinečný skok jako byl trojitý axel Róberta Kažimíra,” dodala.
Použitá ústředna Definity ECS G3si zpracovává hlas, data a video a umožňuje integraci s prostředím IP a ATM. Je složena z 24 digitálních a téměř 100 analogových poboček a poskytuje jeden vstupní a dva výstupní dvoumegabitové toky. Výstupy zpracovává v reálném čase tarifikační systém ATECO , který dodala společnost ATT Žilina. Ten poskytuje okamžitý přehled o telekomunikačních nákladech.
Avaya bývalá skupina Enterprise Networks společnosti Lucent Technologies, sídlí v Basking Ridge ve Spojených státech a poskytuje komunikační systémy obchodním společnostem a vládním agenturám. Nabízí produkty a služby v oblastech hlasové komunikace a datové komunikace, řízení vztahů se zákazníky (CRM) a zároveň je přední společností v prodeji systémů v oblasti messagingu a strukturované kabeláže.
Tisková zpráva