Tisková zpráva, 26. ledna 2001, e-komerce.cz
Vedle nově zavedené internetové komunikace textovým chatem či hlasem, elektronickou poštou a faxem zprostředkuje systém také výměnu elektronických dokumentů.
“Komunikaci se zákazníkem zabezpečujeme pomocí nejvyspělejších technologií,” řekl Jiří Hubka, generální ředitel společnosti Aliatel. “Kontaktní centrum současně zvyšuje efektivnost prodeje při plném respektování soukromí a nároků zákazníků na kvalitu a rychlost obsluhy.” Podle Jiřího Hubky společnost Aliatel zvolila technologii Avaya s ohledem na komplexnost řešení kontaktního centra. Ta nabízí různá nastavení uživatelských parametrů a možnost budoucího rozšíření původního zařízení o nové prostředky.
Kontaktní centrum z produkce společnosti Avaya (původně skupina Enterprise Networks společnosti Lucent Technologies) využilo původního klasického call centra společnosti Aliatel z roku 1998, které bylo na bázi systému Definity. Systém byl vybaven funkcemi pro automatickou distribuci hovorů (ACD) a pro monitorování a správu (CMS) hovorů. Kontaktní centrum je doplněno také systémem pro automatické obvolávání zákazníků a nástroji pro vedení marketingových kampaní. Nepřetržitý provoz v něm v současné době zajišťuje celkem jedenáct operátorů.
Avaya nabízí řešení na bázi konvergované hlasové a datové komunikace, řízení zákaznických vztahů (CRM), messaging, polyfunkční hlasové sítě a strukturované kabelové systémy. Společnost vede v celosvětovém měřítku v prodeji produktů messagingu a strukturované kabeláže a je zároveň přední americkou společností v prodeji systémů hlasové komunikace pro podniky a kontaktních center.
Tisková zpráva