David Kozák, 14. dubna 2005, e-komerce.cz
Ve 14. týdnu roku 2005 (od 4. do 10. dubna) zaregistrovala společnost iAudit International na českém Internetu 52 nových kampaní (kampaní, které byly v tomto týdnu poprvé nasazeny nebo běžely už dříve, ale v tomto týdnu poprvé dosáhla celková sledovanost kampaně 3 % internetové populace.
Seznam nejzajímavějších zadavatelů
Austrian Airlines – Přes Vídeň do celého světa
British Airways – První ranní let …
Central Group – Největší výběr bytů
Daimler Chrysler – Chrysler Voyager
Eurotel Praha – GO bod program
Import Volkswagen Group – Seat
Londa – Rock Zone 105,9
Opel C&S – 3 denní testovací jízdy
Oskar Mobil – Ve stylu LG C3320
Raiffeisenbank – Ekologická hypotéka
Velux – Proměňte své podkroví …
Mezi finančními institucemi byla v březnu nejaktivnější HVB Bank
Společnost iAudit International rovněž zveřejnila výsledky oborové kategorie Finance za měsíc březen. V tomto měsíci se v této kategorii objevilo celkem 73 kampaní od 34 zadavatelů. Nejaktivnějším inzerentem mezi finančními institucemi byla HVB Bank.
Pořadí finančních institucí v březnu
Zadavatel | Počet impresí |
HVB Bank | 12 623 500 |
Poštovní spořitelna | 7 955 100 |
Česká spořitelna | 6 454 200 |
Komerční banka | 5 474 300 |
ČSOB | 3 084 000 |
|
Zdroj: iAudit ADVERT
David Kozák