Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Audio3.cz otevírá hudební svět raritních a obtížně dosažitelných titulů"


Jméno:
Předmět:
a co vyhledavac?
Datum:
15.01.2004 09:51:52

Vazene Audio3,
preji vam uspech v tomto nelehkem businessu, ktereho vsak nedosahnete bez funkcniho vyhledavaciho modulu. Ten stavajici totiz ve vasi pulmilionove? databazi nevyhleda ani ň.

Jméno:
Roman Kazděra
Předmět:
Vltava.cz - podobnost čistě náhodná?
Datum:
15.01.2004 10:11:07

Jsem to jenom já, komu ten design připomíná jiný český e-shop?

Jméno:
roman horák
Předmět:
vyhledávání
Datum:
15.01.2004 10:16:54

to vyhledávání opravdu nefunguje, souhlasím s manažerkou Audio3 že na českém internetu existují obchody rozdílné kvality. Audio3 patří k těm méně kvalitním, protože jak může někdo rozjíždět e-obchod s tak mizerným systémem. co to programovalo za diletanta???

Jméno:
Předmět:
hudebni ukazky
Datum:
15.01.2004 10:51:04

A jeste neco pani manazerko Zednikova, titulu s hudebnimi ukazkami jsem (po kliknuti na odkaz "Vsechny tituly s hudebnimi ukazkami") napocital necelych 50. Kde jsou ty ostatni stovky? A to u vetsiny z tech 50 je pouze 1 (slovy jedna!) hudebni ukazka. A redakce e-komerce by se mela zamyslet a overovat, nez do mailingu napise takovy blaf jako ze Audio3 je prvni prodejce nabizejici hudebni ukazky !!!

Jméno:
roman horák
Předmět:
ukázky
Datum:
15.01.2004 12:17:31

že je Audio3 první obchod s hudebními ukázkami je lež, a to víc než drzá. první český obchod nabízející ukázky bylo svého času Albumcity a v současné době nabízí ukázky E-store.cz (přejmenované na Showpark) a Vltava.cz. je to špatná vizitka firmy Blue Pixel, PR kampaň založená na lži.

Jméno:
Předmět:
Reakce na příspěvky
Datum:
15.01.2004 14:42:26

Zdravím všechny,

přestože nejsme provozovatelé obchodu Audio3.cz, jen dodavatelé některých služeb, dovolím si reagovat na některé příspěvky.

-- ad "Vltava.cz - podobnost čistě náhodná". Asi takto: internetový obchod Audio3.cz po stránce ergonomie a požadavků na design jsem navrhoval osobně a vzhledem k tomu, že jsem tutéž práci dělal i pro InternetShops (Vltava.cz i další obchody), použil jsem stejné vlastní know how. Stojím si za tím, že Audio3.cz není ničí kopií, využívá mých dlouholetých zkušeností - to není totéž.

-- ad hledání: nedokážu posoudit, nejsme provozovatelé, ˇkdykoli jsme obchod zkoušel, hledání fungovalo. Možná bylo v době Vaší návštěvy něco špatně, nevím.

-- ad tvrzení, že je "Audio3.cz první obchod s hudebními ukázkami". Pane Horáku, než budete kohokoli napadat ze lži a špatné práce, prosím, přečtěte si pořádně tiskovou zprávu. Je tam napsané, že Audio3.cz jako první prodejce SVÉHO TYPU přináší ukázky, je to uvedeno v jasné souvislosti. Tzn. jako první obchod který nabízí "hard to get" muziku, půlmiliónu titulů atd. To ani Vltava ani Albumcity není, tedy nemáte pravdu. Vzhledem k tomu, že jsem čtyři roky pracoval pro CPress holding jako šéf InternetShops (a tedy i Vltavy) bych to asi mohl vědět :-).

Na zbylé otázky (kvalita obchod atd.) musí odpovědět provozovatelé, mohu-li však vyjádřit svůj názor, v rámci svého typu obchodů myslím Audio3.cz momentálně konkurenci nemá.

Jméno:
Předmět:
Reakce na příspěvek Pavla Knappa
Datum:
15.01.2004 16:10:00

Pane Knapp,
dovolím si malou poznámku k hudebním ukázkám - nejsem si jistý, zda má smysl hrát si se slovíčky "SVÉHO TYPU" apod. ve chvíli, kdy počet titulů ukázkami opatřenými je skutečně pod 50 a celkový počet ukázek možná kolem 100. V tomto smyslu se zdá, že zmíněná tisková zpráva skutečně obsahuje nepravdivou informaci (pokud tedy odkaz "všechny tituly s hudebními ukázkami" funguje správně).

Jméno:
Předmět:
svého typu
Datum:
15.01.2004 16:20:36

Ano Pavle, máš pravdu, že Audio3 Vltavě určitě nekonkuruje :) takže si myslel jako obchod "tohoto typu" zřejmě MusicKatalog. Máš taky pravdu, že MusicKatalog nemá hudební ukázky, ale má aspoň objednávky ;) takže hodně štěstí...

Jméno:
Předmět:
Reakce na Petra Krále
Datum:
15.01.2004 16:32:45

Ahoj Petře :),

i MusicKatalog.cz nějak začínal. Spoustu obchodů jsme dělali spolu a blízce spolupracovali, tak si asi nemusíme vykládat o tom jak to funguje.

Nicméně to štěstí bys měl spíše popřát majitelům obchodu, to firma Blue Pixel, s.r.o. není.

Mimochodem, samolibost je hrozně nebezpečná vlastnost ;-). Tak dlouho si myslíš, že jsi nejlepší, až například přijde drobná firmička z Prahy a najednou prodává IT hardwaru za stovky miliónů ročně... prostě stát se může všechno, když se to dělá dobře :).

Jméno:
Tomáš Štika
Předmět:
Co na to Audio3?
Datum:
15.01.2004 16:38:59

Tak jste si hoši zachatovali, to je hezké. Ale pane Knapp, když už dodávate Audio3 některé služby, dodejte jim taky malou radu - že je v jejich zájmu se k výše uvedeným námětům vyjádřit.

Jméno:
Předmět:
Musickatalog
Datum:
15.01.2004 16:53:23

Ahoj Pavle,

když jsme u toho Musickatalogu, zaráží mě nápadná podobnost u detailu zboží na MK a Audio3, např. CD Creatures - Anima Animus:

http://www.musickatalog.cz/detail.asp?nID=415441

http://www.audio3.cz/goods.asp?gid=284342

Oba dva tituly jsou vydané 15.2.1999 (mimochodem Musickatalog byl do této doby jediný obchod, který měl u data vydání i den a měsíc, teď je to i Audio3), oba dva mají stejně nekorktně napsaného vydavatele "Sioux (van Siouxie/banshe", Musickatalog má dodací lhůtu 2-10 týdnů, Audio3 2-8 týdnů, jen ten Musickatalog je levnější...

A takových titulů se najde víc...

Člověk by řekl, že Audio3 má stejného dodavatele jako MK - tím spíš že Dáša Zedníková byla dříve manažerkou Musickatalogu.

Mám z tvého tvrzení "v rámci svého typu obchodů myslím Audio3.cz momentálně konkurenci nemá" rozpačitý dojem.

Jméno:
Předmět:
Reakce na Jirku Fidlera
Datum:
15.01.2004 17:25:42

Jen velmi stručně: i kdyby tomu tak bylo a byl stejný dodavatel (neřeším, není můj problém), je nekorektní nakupovat ve stejném obchodu či u stejného dodavatele jako někdo jiný?

Příklad: ty jsi jediný člověk v Brně, kdo nakupuje například v bystrckém Meinlu? Nebo je snad zakázané nakupovat elektroniku u stejného dodavatele, jako nakupuje tvůj konkurent? Měl by mít každý koncový prodejce svého osobního dodavatele, který bude prodávat právě jen tomu jediného maloobchodnímu prodejci? :-) To snad ne.

Jinak osobně tuto debatu uzavírám, už se svrhává k fungování obchodu Audio3.cz a to opravdu není můj džob. Takže pokud kdokoli ze čtenářstva má dotazy k designu či ergonomii webu (moje práce), jsem k dispozici na pavel.knapp@bluepixel.cz. Na zbytek musí odpovědět někdo jiný.

Tato debata mě zajímá, přece jen jsem v internetové komerci pracoval čtyři roky, proto jsem se taky tak rozepsal. Přeju hodně štěstí všem internetovým obchodníkům, i těm novým, i těm neprávem ublíženým.

Jméno:
František
Předmět:
k panu Fídlerovi
Datum:
15.01.2004 17:40:50

Pane Fídler, nechápu jednu věc, naznačujete, že má Audio3 stejného dodavatele. Pokud by tomu tak bylo, proč už dávno nemáte taky seznamy skladeb, taky obrázky a ty další věci? Není to z vaší strany jen závist, že někdo uměl udělat lepší obchod než máte vy?

Jméno:
Předmět:
vyjádření provozovatele Audio3.cz
Datum:
15.01.2004 18:11:16

Všechny Vás zdravím,
je mi líto, že jsem nemohla reagovat na Vaše příspěvky dřív, byla jsem na služební cestě mimo Brno.
Ohledně vyhledávání na Audio3.cz: bohužel je to pravda, přes noc došlo k technickému výpadku serveru a tudíž nefungovalo vyhledávání tak, jak byste rozhodně očekávali. Nyní už je vše v pořádku.
Za výpadek se samozřejmě omlouváme a uděláme vše pro to, aby se tato nepříjemná situace neopakovala.

K dotazům o designu se již dostatečně vyjádřil Pavel Knapp z firmy Blue Pixel, která pro nás zajistila návrh obchodu.

V případě jakýchkoli dalších dotazů se na mě můžete kdykoli obrátit, odpovím Vám co nejdříve. Děkuji

Dáša Zedníková
provozovatel obchodu Audio3.cz
www.audio3.cz
dasa.zednikova@audio3.cz

Jméno:
danda
Předmět:
špína
Datum:
15.01.2004 19:04:48

Pane Knappe, v návrhu designu jste mohl být trochu kreativnější, protože tohle je fakticky špína.

A osobně bych se právě oním "využitím know-how", které jste získal prací pro jinou firmu, vůbec nechlubil. Na to jsou paragrafy. A i kdyby se Hlavenkovi nechtělo se soudit, udělal jste si výstavní škraloup na image.

Jméno:
Holub
Předmět:
Co ty ceny???
Datum:
15.01.2004 19:34:49

No dobrý, tak máte ukázky, máte obaly a seznamy písniček. A co? Mám se jako posrat? Pro mě je rozhodující cena a ty vaše jsou teda úlet! Zdravím pana Fidlera z MusicKatalogu a držím palce, ať jim takovýto srandisti nekazí dobré jméno. Mimochodem to jméno Zedníková je mi také povědomé!

Jméno:
Předmět:
Re: špína
Datum:
15.01.2004 20:03:05

Vážený pane (paní?) "Dando",

nejsem si jist, zda jsou jasné všechny souvislosti, proto je zkusím trochu vysvětlit.

a) ono "know how" jsem nepřebíral, ale z titulu své funkce vytvářel. To je prosím dost podstatný rozdíl. Koukněte se, na jakých pozicích jsem pracoval a co mám za sebou. Je rozdíl, jestli "vycucnete" cizí myšlenky, nebo použijete své vlastní. Použil jsem své vlastní zkušenosti.

b) píšete, že jsem "měl být kreativnější při návrhu". Jedna drobnost: nejsem grafik, "jen" jsem řekl co kde má být a jak to fungovat. Nicméně zastávám názor, že kreativita za každou cenu je k neprospěchu věci :). Pokud vím, jak má vypadat dobrý obchod s hudbou, protože jsem ho sám kdysi dělal, proč bych se (z vlastních chyb) nepoučil? Cílem je postavit obchod, který prodává, nikoli ten, který je "kreativní". Vyčítáte snad návrhářům aut, že vždy použijí KULATÝ volat a nejsou více kreativní? Nebo ještě lépe, že ho spolu s řadicí pákou umístí vždy na stejné místo, ____protože to tak zákazníci očekávají a jsou na to zvyklí___ ? Totéž platí pro (dobrý) internetový obchod. Pokud vím, že člověk očekává informaci o slevě na místě XY, nebo třeba že cílem je maximálně zrychlit objednávku ve věci počtu kliknutí, použiji to. BTW, myslíte, že Vltava.cz začala na zelené louce? Aukce.cz a další weby? :-).

Opravdu čekáte, že když se člověk ve firmě XY naučí mluvit anglicky, tak při práci ve firmě jiné to má "zapomenout"? To snad ne.

c) Trvám na to, že Audio3.cz není kopie žádného obchodu. Stačí, když ho srovnáte se zmiňovanou Vltavou či MusicKatalogem. Nebo primárně s MusicKatalogem, to jsou zaměřením podobné obchody - schválně si dejte tyto dva weby vedle sebe. Jsou si podobné? A čím, kromě zboží? Pokud "kopíruji", jak mi podsouváte, proč jsem MusicKatalog OPRAVDU neokopíroval? Odpovím otevřeně: protože ho v současném stavu nepovažuji za dobře udělaný obchod, jeden z mých restů z minulosti.

d) ad paragrafy: nevidím v ničem problém.

Snad jsem pomohl objasnit onu "špínu". Pokud budou jakékoli další dotazy, jsem k dispozici, vzhledem k mé zítřejší celodenní služební cestě až další dny na mailu.

Zdraví
Pavel Knapp

Jméno:
není důležité
Předmět:
Nechápu - vždyť Audio3 není žádná hrozba
Datum:
15.01.2004 20:12:41

Pavel Knapp naprojektoval pro svého zákazníka dobrý obchod. Kopie to není, ať se na mě nikdo nezlobí. Pavla znám a vím, že to není ani podrazák, ani zloděj. A je pravda, že znalosti mu zakázat jaxi nemůžete. Svou práci umí dobře a Hlavenka je padlý na hlavu, že si ho nechal utéct. Pavel mohl i nadále dělat pro něj. Takhle je o jeho práci zájem z jiných stran, co kdo čekal, že přestane pracovat v oboru, který ovládá?

Co je ale důležitější, nechápu ten humbuk kolem. Audio3.cz je sice dobře vypadající obchod, ale kdykoli se Hlavenka, Fryc nebo třeba páni z ObchodníhoDomu rozhodnou, tak tento obchod vymažou ze světa. Mají totiž to, co tenhle nový obchod asi ne, totiž peníze a marketingovou sílu. Audio3.cz pro ně N E N Í konkurence. Možná tak pro Hudbu2000 nebo podobné rádobyobchody.

Řešíte tu nesmysly a klasický flame.

Jméno:
Předmět:
Odpověď Františkovi
Datum:
15.01.2004 20:25:48

Františku a v čem je ten obchod lepší? V tom, že má u několika CD ukázky, obálky a seznamy skladeb? Nebo čím převratným nás tak posadil na zadek? Bohužel na něm není nic originálního ani nového a to, že přebírá data od konkurence (nikoliv ze stejného zdroje) i s chybami je spíš úsměvné :) Za každým obchodem stojí především lidé. Taky pro mě není problém si nechat postavit obchod a pak si stoupnout do jeho čela. Obchod ale musí taky někdo schopný obsluhovat. Znám jak pana Fidlera, tak slečnu Zedníkovou a nemám pochyby o tom, který obchod má lepšího manažera a tudíž je dle mého lepší. Já mám z Audio3 radost, velkou, protože to jenom urychlí přestavbu MusicKatalogu, na kterou nebyl jaksi dřív čas :) že Pavle? :)) Konkurence je potřeba, škoda, že tato nevykročila zrovna nejšťastněji...

Jméno:
Předmět:
vyjádření provozovatele Audio3.cz
Datum:
15.01.2004 21:25:11

Petře, data o zboží (seznam titulů a spol.) máme od našeho dodavatele, nikoli od žádné konkurence, a lze to kdykoli dokázat. Budu ráda, pokud se nesnížíš k takové formě konkurenčního boje, že někoho neprávem označíš za zloděje jako to děláš právě teď.

Dáša Zedníková
provozovatel obchodu Audio3.cz

Jméno:
Předmět:
odpověď
Datum:
15.01.2004 21:25:31

díky Pavle za přiznání, že Audio3 bere od stejného dodavatele jako Musickatalog. Samozřejmě na tom není nic špatného, že Audio3 nakupuje u stejného "Meinlu", ale za:

a) tvrzení Audia3: "Využíváme řady zahraničních dodavatelů" je kouřová clona, bere jen od jednoho, a to jenom proto, že na něj byl získán kontakt díky svému předchozímu angažmá ve firmě Internetshops - jenom z tohoto důvodu, a žádného jiného (neobviňuji nikoho konkrétního, v Internetshops jste pracovali všichni tři - Knapp, Zedníková i Kubánek).
Finálně - skutečnost, že Audio3 bere od stejného dodavatele je jednoduše ověřitelná a já tak učiním. Samozřejmě Aduio3 má právo od něho nakupovat, ale slušně řečeno - je to nekorektní a nemorální.

b) tuším (je to jenom můj soukromý odhad, pokud se pletu, opravte mě) že lidé na manažerských pozicích v Internetshops se řídí určitými pravidly (i po odchodu). Tento byznys podle mě není o nakupování v Meinlu, nebo ve večerce... Ale to mi nepřísluší řešit.

pro Františka:

Hudební ukázky a anotace nemají žádnou souvislost s dodavatelem, tento je neposkytuje. Opravdu nemám důvod někomu závidět padesát CD, obsahujících ukázky u jedné, dvou skladeb - možná i proto, že zajišťuji přidávání autorských recenzí a hudebních ukázek k titulů na Vltavě - recenzí je u 636 CD a hudebních ukázek u 1503 CD. Podotýkám že Vltava je jediný obchod, který má tým externích recenzentů a ukázky jsou ke všem skladbám z CD (ne jenom k jedné nebo dvěma). Navíc vás můžu potěšit třeba tím, že to stejné (minimálně) se chystá i pro Musickatalog. Takže díky Františku za názor a mějte se fajn.

Jméno:
nobody
Předmět:
Hezky si tu povídáte, ale...
Datum:
15.01.2004 22:12:02

Zdravím všechny,

tak jste si tu, jak se dívám, pěkně pokecali :-) aneb malý chat bývalých a současných zaměstnanců IS s občasným ctěným přispěním náhodných kolemjdoucích.

Jestli si mohu dovolit svůj skromný názor:
- myslím že je celekmjedno, kdo kde dřív pracoval a zda teď rozjel podobný business po své ose. Po automechanikovi taky nikdo nebude chtít, aby když odejde z autodílny začal spravovat v lepším případě dřevěné hračky, v tomhorším chodil sekat trávníky.
- co se týká odběru od stejného dodvatele, i kdyby to tak bylo, přeji panu Fidleovi bezva ověřování rovnající se ztrátě času - BTW vidíte na to něco špatného? Nevím kolik je takových dodavatelů (asi moc ne) ale to je přece jedno
- konkurence Audio3 versus MusicKatalog. Podle mne stojí MK v současnosti docela nízko a A3 se mi jeví výrazně lépe!!!! Ale proboha proč ty vášně? Pokud za provozovatelem MK stojí někdo jako je CP, může to být pro něj jen ukázka že to jde dělat lépe - stačí přeci jeden befel a do měsíce je na světe nová verze která se A3 nejen vyrovná, ale může ji i překonat. K tomu přidám tunu odkazů na Vltavě (kupa zákazníků) a na Živě (jakbysmet) a jsem v klidu

Přeji všem úspěšný business, doufejme že nový obchod s touto tématikou trochu rozhýbe zkostnatělost MusicKatalogu.

Jméno:
Předmět:
nobody
Datum:
16.01.2004 08:29:06

co k tomu blábolu dodat - aspoň se vážený XY podepiš, předtím ti to šlo...

Jméno:
Předmět:
reakce na nobodyho a Jirku Fidlera
Datum:
16.01.2004 08:53:48

ad nobody: taky myslím, díky

ad Jirka: o tom, jak byly řešeny manažerské věci v IS skutečně nevíš, proto to prosím neřeš. Přesto osvětlím: nejsem vázán k nekonkurenci, mohu si dělat naprosto cokoli a pro kohokoli. Druhá věc je ta, že skutečně neprovozuji Audio3.cz a nechává mě to poměrně chladným; nakolik se obchodu Audio3.cz povede dobře nebo špatně už nezáleží na mě, ale na majitelích obchodu a na tom, jak budou šikovní.

Jinak jsem rád, že jsem si našel pár minut a z parkoviště se připojil - mimo jiné proto, že je dobré vidět, jak

a) Audio3.cz stojí velké konkurenci za tolik vášní :-)
b) je taky dobré vidět, jak nový a dobře postavený konkurent prozatím malého formátu rozhýbá stagnující projekt velkého hráče :). Myslím, že tohle je pro Audio3.cz dobrá zpráva, ne? :-)

No nic, vzhůru do pracovního procesu, doporučuji nám všem raději něco začít dělat než ztrácet další čas nikam nevedoucími rozpravami :-). Nakonec: vydělá vždy zákazník a o to by DOBRÝM prodejcům mělo jít. Aby se zákazník vracel.

Pavel Knapp

Jméno:
Předmět:
Pavel Knapp
Datum:
16.01.2004 10:12:40

a) Audio3 mě nechává naprosto chladným, jediné co mě rozhořčuje jsou vaše lži o Musickatalogu - pokud je to stagnující obchod (a stačil befel a za měsíc byl dán do pořádku), tak proč tak jeho bývalá manažerka Dáša Zedníková, pod tvým vedením (jako ředitele Internetshops) a za asistence programátora Aleše Kubánka za víc než rok svého působení na Musickatalogu neučinila?

b) o tom že Audio3 je dobře postavený konkurent, svědčí výpadek vyhledávání po pár dnech provozu - stará známá slabina Musickatalogu, která bohužel přetrvává - je to pozůstatek po předchozím vedení.

c) oprava Musickatalogu je dopředu naplánovaná věc s konkrétním termínem - v té době nebylo po nějakém Audiu3 ani slechu, takže se zbytečně nerozohňuj, jak jste dobří.

Jinak máš pravdu, konec těchle debat. Z konkurence prodejců bude těžit pouze zákazník, a to je dobře. Nezodpovězenou otázkou zůstává, proč bývalí zaměstnanci po pár měsících obrátí jak na obrtlíku, a z jejich bývalého působiště je najednou "stagnující" věc. To není vůbec pokrytecké...

Jméno:
Předmět:
Ale no tak :-)
Datum:
16.01.2004 11:06:45

a) že je současná podoa MusicKatalogu i mým restem jsem v diskuzi přiznal.

b) stagnující není InternetShops, ale současný MusicKatalog. InternetShops je naopak velmi dobře jedoucí firma (jedna ze tří nejlepších u nás), kterou jsem pomáhal z pozice výkonného ředitele pár let budovat. Tu firmu mám rád, i většinu lidí v ní :-) a její šéf a spolumajitel (Jirka Hlavenka) má po odborné stránce můj velký respekt.

c) neotáčel jsem se na obrtlíku, jak píšeš, důvody mého odchodu neznáš, tak prosím nespekuluj. Odešel jsem jednoduše řečeno proto, že jsem chtěl dělat věci vlastním způsobem, podle svých pravidel a se svými financemi jak v nákladové, tak i v příjmové :-) části.

d) ohledně stávající podoby MK ještě jednou: za první jsem z firmy tři měsíce venku na "vlastním", za druhé tehdy (loni) byly programátorské priority týmu InternetShops jiné. Mimochodem, když už půl roku jsi manažerem MusicKatalogu - proč jsi sám nepřišel s ideou rozvoje coby kompetentní šéf? Proč s ní musela přijít až Dáša Zedníková pod hlavičkou vlastního projektu poté, co z firmy odešla?

Nechme těchto diskuzí, prosím, nikam nevedou a nejsou korektní ani pro jednu stranu. Navíc zbytečně mnoho odkrývají z vnitřních poměrů InternetShops, což bych neměl rozkrývat (a nebudu) ani já coby dlouhá léta loajální šéf firmy s plnou odpovědností za úspěchy i neúspěchy InternetShops v daném období, tak hlavně ani ty coby současný kmenový zaměstnanec.

Audiu3 a MusicKatalogu zdar! :)

Jméno:
anonym
Předmět:
služebka
Datum:
16.01.2004 12:31:23

neříkal jsi Pavle že budeš dnes celý den mimo? :-)

Jméno:
Předmět:
Re: služebka
Datum:
16.01.2004 13:19:40

Existuje notebook a mobil v kompinaci s GPRS Data Nonstop. ;-). Třeba ráno jsem psal u samoobsluhy v Bruntále na parkovišti. Ještě že máme ty technologie :)

Jméno:
Tony
Předmět:
Computer Press a jeho stav
Datum:
17.01.2004 00:15:35

Z vašich příspěvků je jasná jedna věc - CP je dnes nafouknutá bublina bývalé megaslávy a vy všichni bývalí, či spíše v tomto případě současní zaměstnanci, mu pomáháte do hrobu tím, jak vytahujete navenek interní věci. Už dávno si myslím, že poslední věc kterou CP umí jsou knihy a časopisy a toho byste se měli držet jako švec svého kopyta. Na internet zapomeňte, protože vám opravdu dávno ujíždí vlak.

Nechápu jak mohou řadoví zaměstnanci takové společnosti volně diskutovat na veřejnosti aniž by znali cíle PR oddělení kompanie, celkovou strategii atp. Je to opravdu trapné sledovat tyhle zoufalé ublížené výlevy - takhle se v byznise určitě nebojuje, protože je to trapné a k ničemu. V každé normální, alespoň středně velké společnosti s jakous takous kulturou by vás druhý den čekalo prosté You Are Fired. Myslím, že zaslouženě.

Jméno:
Interneťák
Předmět:
Vystihnul to!
Datum:
17.01.2004 13:40:36

Předchozí příspěvek to naprosto přesně vystihuje. Pouze je dobré doplnit, že tuto komunikační "strategii" nastavuje sám pan Hlavenka. Doporučuji všem, aby si prohlédli jeho komunikaci v diskuzích na Živě a dalších časopisech. Jeho výpady bývají plné arogance a osobního napadání. A jaký pán, takový krám.

Jméno:
Předmět:
MusicKatalog.cz vs Audio3.cz
Datum:
22.02.2005 17:07:14

Dobrý den všichni,
mám rád hudbu, kterou kolikrát těžko sháním i přes známé ze zahraničí, Musickatalog mi v tomto ohledu v mnoha případech svou vstřícností usnadnil život v dobách dávných i dnes.
Náhodně jsem nahlédl do této diskuze a nemohu jinak než si nepřisolit. Připadá mi totiž, že nový Audio3 server je spíše o byznysu vydělávání peněz a oblbování zákazníka než o hudbě. Americký hype-styl.
Nějak se vytrácí myšlenka uspokojit náročného zákazníka na poli hůřeji dostupných titulů.
Je to o lidech.
čest.