Komentáře ke článku "Vlastní Internetový obchod – jak na to"
Co na to rict.... Snad jen proc u nas neni 10000 novych obchodu? Nebo je to novy navod jak vyuzivat mujobchod.atlas.cz a vltava2000.cz k niceni duvery nakupujici verejnosti? Jinak si to neumim vysvetlit. Tento konkretni clanek je pro uplne laiky, kteri ani nevi, jak se dela bezny kamenny biz natoz online biz.
Samozrejme dekuji za reakci.
Pokud nahlizite na e-komerci jako na pouhou kopii kamenneho obchodovani, tak samozrejme vase pripominky jsou relevantni, i kdyz spousta kamennych velikanu zacinala sveho casu jako naprosti amateri. Souhlasim s vami v tom, ze nema cenu stavet nove a nove Vltavy, ktere se kopiruji, nicim se nelisi ale navzajem si nici marze.
E-komerce ale zacina byt zajimava prave tehdy, kdyz prijde s necim, co nelze v realnem svete nabidnout. Za nasimi hranicemi jsou nejrychleji rostoucim oborem e-komerce napr. sluzby a poradenstvi.
jiste se muze zdat, ze body obsazene v clanku LD jsou natolik zrejme, ze e nesmyslne se o nich zminovat. Zivim se rizenim internetovych projektu. V momente kdy toho budu moc nechat a realizovat projekt vlastni, tak to udelam.
Na strane zakaznika prichazim do styku s lidmi, kteri rozhoduji o budoucnost .com projektu nadnarodnich spolecnosti. Tito lide prosli sitem persomalnich agentur a oddelenim lidskch zdroju prislusnych spolecnosti a splnuji veskere pozadavky k tomu, aby mohli byt dosazeni na pozici ve ktere se nachazeji.
Znalosti o kterych se zminuje LD vsak u nich postradam. Bohuzel to v rade pripadu neni jen o jejich neschopnosti tyto znalosti (pokud je maji) prizpusobit potrebam daneho web projektu.
Se zajmem pozoruji, jak se kazdou direktivne narizenou zmenou ve vyznamnych castech projektu vzdaluji skutecnym potrebam uzivatelu.
Go ahead.
K posledni reakci bych dodal, ze prave podpora amateru, kteri nevedi jak se dela zadny "biz" jak pise kolega, je jedna z veci, ktere se nejvice vyplaci! Malokdo totiz zacina jako ten, kdo vi jak se dela skutecne podnikani a pokud ano, tak mu tezko muze byt dvacet let!
Ovsem ti kdo zacnou a dokazi prezit ty tezke zacatky, tak to jsou potom ti, kteri vedi jak se podnika (online nebo offline) a muzou stavet treba Vltavy!
pp
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006