Komentáře ke článku "Kdy už zmizí rovnítko mezi PR a uplácení novinářů?"
Jméno:
Předmět:
Co dodat?
Datum:
06.04.2002 19:34:21
Vicemene souhlasim, jeste bych dodal, ze nekteri klienti posuzuji uspech PR podle poctu clanku. Kdybych to skutecne takhle mel posuzovat, nakonec dojde na to podplaceni, ale o tom to neni. Na druhou stranu to neni ani o bratrickovani - to ze nekde pracuje muj znamy nebo dokonce pribuzny, neznamena, ze ho budu vyvysovat nad ostatni - dulezita je pro me kladna publicita moji firmy. Pokud ji dosahnu pomoci znamosti, vyborne, ale pokud dlouhodobe preferuji nejake medium, ostatni se na me zacnou divat skrz prsty. Je to proste o hledani rovnovahy mezi tim, co novinari povazuji za zajimave a tim, co za zajimave povazuje muj chlebodarce :-].
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006