Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "InTouch CRM vám pomůže udržet si své zákazníky"


Jméno:
Strejda Snek
Předmět:
Odbornik e-komerce
Datum:
07.12.2002 11:56:11

Ten smysl pro logiku:

"Kromě řízení vztahů se zákazníky mohou uživatelé nový software využívat i pro jeho součásti. "

Ten slovosled! :

"Po zakoupení systému si musí jen uživatel vybrat vzhled svého obchodu."

Ten bystrý úsudek!:

"Výrobce slibuje možnost synchronizace s vybranými mobilními zařízeními, PDA či mobilními telefon. Otázkou je, jestli společnost tento slib dodrží." - Nějaké signály že nedodrží???

... a informační hodnota... :

"Podle zpráv výrobce lze zatím systém považovat za velice kvalitní nástroj."

Autor se v oblasti informačních systémů jistě pohybuje jako ryba ve vodě:

"Teprve čas a zkušenosti uživatelů ale doopravdy ukáží, zda InTouch CRM splní očekávání a pomůže řídit vztahy se zákazníky. "


To takové články vážně někdo čte? A někdo za ně takovým "odborníkům" i platí??? Zdá se že pan Juránek úspěšně pohřbívá nadějně rozjetý časopis. Asi jej už nikdo nečte, jinak by pod jeho výtvory musela být hodně drsná kritika.