Komentáře ke článku "InTouch CRM vám pomůže udržet si své zákazníky"
Ten smysl pro logiku:
"Kromě řízení vztahů se zákazníky mohou uživatelé nový software využívat i pro jeho součásti. "
Ten slovosled! :
"Po zakoupení systému si musí jen uživatel vybrat vzhled svého obchodu."
Ten bystrý úsudek!:
"Výrobce slibuje možnost synchronizace s vybranými mobilními zařízeními, PDA či mobilními telefon. Otázkou je, jestli společnost tento slib dodrží." - Nějaké signály že nedodrží???
... a informační hodnota... :
"Podle zpráv výrobce lze zatím systém považovat za velice kvalitní nástroj."
Autor se v oblasti informačních systémů jistě pohybuje jako ryba ve vodě:
"Teprve čas a zkušenosti uživatelů ale doopravdy ukáží, zda InTouch CRM splní očekávání a pomůže řídit vztahy se zákazníky. "
To takové články vážně někdo čte? A někdo za ně takovým "odborníkům" i platí??? Zdá se že pan Juránek úspěšně pohřbívá nadějně rozjetý časopis. Asi jej už nikdo nečte, jinak by pod jeho výtvory musela být hodně drsná kritika.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006