Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "smsNow, versus DCCI Mobile Business, aneb mobilní marketing podruhé"


Jméno:
Předmět:
smysluplnost?
Datum:
26.11.2001 20:00:18

Obe zminene sluzby se mi jevi jako pomerne dobry napad. Otazkou ovsem je, jestli si najdou sve uzivatele. Me osobne se skutecne stava, ze shlednu zajimavou upoutavku (napriklad pri ceste autem) a mam momentalni zajem ziskat podrobnejsi informace.
Kladu si ovsem otazku, jestli ma smysl pro spolecnost XY vyuzivat sluzbu tohoto typu, kdyz mohu s pomerne nizkymi naklady podobny system vybudovat sam (viz WWW.SMSAGENT.CZ) a nikdo treti nebude mou komunikaci s potencialnimi zakazniky monitorovat.

Karel Sasin

Jméno:
Předmět:
Levnější řešení
Datum:
27.11.2001 07:53:31

Myslím, že levnějších a jednodušších řešení by se našlo víc (poslaní emailu z mobilu na autoresponder...). Myslím, že půjde o přidanou hodnotu a marketingový úspěch, protože podobná služba na trhu chybí.

Jméno:
Předmět:
Smysluplnost
Datum:
27.11.2001 21:24:00

Jsem toho názoru, že univerzální řešení má ohromnou sílu v tom, že číslo SMS centrály může za poměrně krátký čas být dobře zapsané v podvědomí uživatelů (nebo v paměti jejich telefonů). To samozřejmě u individuálních řešení půjde dost těžko. Samozřejmě je tu ještě možnost SMS center s relativně snadno zapamatovatelným číslem např. 072-FIRMAXY, ale to už je skoro lepší použít bezplatnou faxovou linku, protože u ní bude vždy shodné i předčíslí a tak si zákazník opět může pamatovat jen "klíčové slovo". A´T o tom přemýšlím, jak přemýšlím, pořád se mi z tohoto důvodu univerzální služba zdá rozumnější, než jakékoliv individuální řešení.