Komentáře ke článku "Novinky internetové reklamy"
Jen mne prekvapilo kdyz jsem dnes cetl v iStrategii temer identicky clanek. I kdyz je uvaden jako zdroj prave server e-komerce, identicka formulace vet mi trochu vadi.
http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=42848
prominte ale nechapu co je noveho na streamovanem videu v reklamnich formatech na internetu, ktere se pouziva i v CR uz minimalne dva roky?
Samozrejme, ze streamovane video se vyuziva (mozna i v reklame). Nezaznamenal jsem zatim ovsem, ze by bylo distribuovano samostatne. Paklize se nekde objevila internetova videoreklama, bylo to vzdy v souvislosti s nejakym videozaznamem, jehoz byla soucasti. V tomto pripade vsak jde o format, v nemz je videoreklama distribuovana sama o sobe, podobne jako napr. falesna uvodni stranka webu.
Mozna jste nebyl cilovou skupinou :o) .. Kampane byly realizovany jiz minimalne tak 10ti klientum a vzdy slo o cisty streaming. Prvnim klientem, pro ktereho jsme streaming realizovali byl Ford a kampan bezela jiz strasne davno, tusim tak pred dvema lety na podzim. Ukazka reklamniho formatu co tenkrat bezel je na http://www.arbomedia.cz/strany/inter/video.asp
Vážený pane Sudo, máte pravdu, bohužel jsem nebyl v cílové skupině Vámi pořádané kampaně. Na druhou stranu po přečtení specifikace Vašeho reklamního formátu je mi jasné, že je to sice možnost podobná tomu, co je popisováno v článku, ovšem pouze PODOBNÁ. Pokud jsem správně přečetl specifikaci (video může mít maximální velikost 320x240 bodů), dá se jen opravdu stěží hovořit o celé obrazovce - což je právě ta novinka o níž se v případě online videoreklamy mluví. Navíc Vámi realizovaná reklama je zobrazována v pop-up okně (možná jsem ji neviděl proto - pop-upy mám blokované), což opět nový formát nevyžaduje.
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006