Komentáře ke článku "Jak odpovídají finanční instituce zákazníkům na mailové dotazy"
Jméno:
Předmět:
Citi
Datum:
16.01.2003 09:30:03
Takova citibank ani nema na svych strankach snad ani mailovou adresu na dotazy. aspon sem ji hodne dlouhe dobe nenasel.
Jméno:
Předmět:
CRM?
Datum:
16.01.2003 09:46:07
HVB Bank zase zdrzuje klienta dlouhym formularem. Mate pravdu, ze je prekvapive jak malo prakticke a ochotne tyto instituce jsou (hlavne ze maji bezmyslenkovite nasazeny Siebel). Vice takovych clanku, ale hlavne podrobnejsich, moc jsme se toho nedozvedeli.
Jméno:
Předmět:
Citibank
Datum:
30.01.2003 17:31:21
Přístup Citibank je vůbec zvláštní. Při komunikaci se Citibank v Německu mi dokonce odmítli poslat informace e-mailem, protože prý žádný e-mail k dispozici nemají. Zřejmě se jim tato forma komunikace nezdá dost perspektivní. :-)
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006