Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Komentáře ke článku "Tradiční poradenství vs. poradenství pro internet? "


Jméno:
Předmět:
McKinsey je s jednym n ;-))))
Datum:
26.10.2000 09:22:31
Jméno:
Předmět:
Komentář od pana Kaliska z Oglivy Interactive
Datum:
30.10.2000 18:23:48

Vážený pane,

trochu bych rozšířil zaměření poradenských firem, specializovaných na
e-business. Vy jste uvedl strategie, design a technologie, podle mne musí
umět o dost více.

1) Před návrhem e-business strategie musí umět určit cíle, kterých se má
touto strategií dosáhnout. Měly by být měřitelné. Musí tedy samořejmě
rozumět podnikání klienta a jaké má klient podnikatelské cíle.

2) Měl by přinést porozumění uživatelům Internetu - jak a proč se na
internetu chovají, co a jak na Internetu vlastně hledají, co, proč a jak
chtějí s pomocí Internetu vyřešit? U nás, v zahraničí? Dnes, v budoucnu?

3) Pod pojmem design se často skrývá jen grafický návrh. Je důležitý (může
návštěvníky přilákat), není nejdůležitější (jen designem je neudržíte).
Každá větší e-services firma má na fázi návrhu svou vlastní metodiku, která
popisuje Web komplexně a k designu obvykle přichází až PO návrhu obsahu,
funkcí, struktury atd. Také bychom měli uvést metodiku vlastního vývoje,
asi oba víme o řadě projektů, vedených úplně chaoticky.

4) Technologie jsou samozřejmě důležité, ještě ale schází potřebné
organizační změny v klientově organizaci - návrh nebo úprava
podnikatelských procesů, pravomocí, organizačních struktur.

Celá struktura je popsaná v obrázku, který přikládám.

(See attached file: hierarchie e-solution.ppt)

Mám k Vám prosbu. Mohl byste nás příště také uvádět v kategorii
poradenských firem? Vím, že naše jméno vyvolává okamžité asociace s
reklamou, ale Ogilvy Group se mění. Posláním OgilvyInteractive je komplexně
pomáhat klientům využít příležitostí, které jim přináší interaktivní
multimédia, zejména Internet (www.ogilvyinteractive.cz). Vidíme se navíc
jako první z těch skutečně velikých mezinárodních e-services společností,
která je činná na trhu nás.

A nakonec si dovolím Vám navrhnout téma na další diskusi. Diskutujeme o
tom, co má umět e-services společnost. Kdo, s jakou odborností, v jakém
postavení a s jakými povinnostmi a pravomocemi by měl být partnerem na
straně klienta?

Jméno:
Předmět:
Oglivy Interactive
Datum:
01.11.2000 12:58:09

Rad se zucastnim diskuse o tom, co by mela skutecna e-services firma umet. Zastavam nazor, ze to jsou prave ony tri oblasti o kterych se zminuji ve svem clanku - STRATEGIE, DESIGN/CREATIVA, TECHNOLOGIE. Veci, ktere popisujete ve svem komentari (cile, trh, konkurence, uzivatele, klientova organizece, atd.) spadaji vsechny do strategicke casti, ktera probiha pred vlastnim designem. Spravne rikate, ze design muze zacit az po urceni strategie, funkcnosti a struktury reseni. Prave proto probihaji na projektech nejprve cast strategicka+zjistovaci a pote nastupuje design a technologicke reseni.

V nasi firme vyuzivame vlastni metodologii pro vedeni projektu v oblasti internetu a ta nam umoznuje efektivne skloubit vsechny tyto kompetence do fungujiciho celku.

Co se internich procesu klienta tyce a zmen v jeho organizaci - to je oblast ve ktere jsou silne tradicni poradenske firmy a nevidim duvod proc by tuto praci mela suplovat e-services firma. Je temer jiste, ze to neudela lepe a navic tato zalezitost by mela predchazet projekty v oblasti internetu a nebo byt zpracovavana soubezne - s pomoci treba tradicni poradenske firmy.

Co se posledni pripominky tyce, rad budu uvadet Oglivy Interactive mezi e-services firmami, ale myslim, ze se shodneme na tom, ze cas jeste nenazral.

Petr Palan

Jméno:
Předmět:
Ad: Ogilvy
Datum:
06.11.2000 09:11:06

Ja bych trochu s tim prvenstvim pribrzdil. Ze o svych konkurentech navic vetsich lokalne i globalne)nevite, jeste neznamena, ze neexistuji ;-). Posledni zprava z Madarska stara cca tri tydny: do konce roku pribyde v Cechach Pixel Park.