Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Komentáře ke článku "Internetový balíček pro drobné a střední podnikatele"


Jméno:
Předmět:
Balíček
Datum:
01.09.2000 10:21:21

Vynikající nápad autora. Sami v naší firmě právě procházíme všemi uvedenými úskalími. Naše "štěstí" je v tom, že jsem našli mladého, šikovného, ambiciózního a přitom skromného člověka, který se mnohé naučil (často metodou pokus-omyl) vlastně pro nás něco podobného o čem píše autor vytvořil. Je však naším zaměstnancem a asi cítíte, že nedostává 5 - 6.000 plat. To může (a asi i je) kámen úrazu pro menší firmy, které si takového zaměstnance nemohou dovolit zaplatit. Vím, že presentace na zakázku stojé kolem 10 - 30.000 Kč, což taky není málo. Myslím, že se zde otvírá skvělá šance pro mladé web-designery. Možná i pro studenty v rámci podobného programu jako je inkubátor e-konom.
Držím jim palce a těším se na první takový produkt, určitě si najde své místo na trhu.
A teď do práce!

Jméno:
Předmět:
Tohle je e-komerce?
Datum:
05.09.2000 17:10:11

Vysledkem tohoto "projektu" bude asi mnoho sklamanych lidi. 5 tisic neni moc, ale kdyz jsou vyhozene tak je to dost.
Tohle je priklad jak se skutecny bisnis v internetovem prostredi nedela a kdyz se udela je neuspesny.
Ale kdyz nekdo chce "prezentaci", tak at si ji poridi.
P.S.: V katolickych novinach je moc levna inzerce, nechcete? Cte je nekolik stovek potencialnich zakazniku, ktri budou cist a ihned volat a objednava a ...

Jméno:
Předmět:
5000-6000 není vůbec málo..
Datum:
07.09.2000 22:14:14

Osobně se domnívám, že 5000-6000 Kč není za malou prezentaci pro malou firmu vůbec málo. Domnívám se také, že stále mezi podnikateli panuje názor, že www prezentace je zbytečný luxus. Právě to je nutné změnit... jako první...

Jméno:
Předmět:
Balíček
Datum:
24.10.2000 07:57:11

Řekl bych, že nápad to není špatný ale v praxi ho považuji minimálně za problematický. Webové stránky by měly zapadat do celkové koncepce prezentace firmy. Problém vidím hlavně v tom, že malé firmy takovou prezentaci buď nemají vůbec a nebo mají jen v omezeném rozsahu. Ty které koncepci mají věršinou webové stránky vlastní a jsou ochotny do nich investovat a ty které koncepci nemají tak jim není zřejmý přínos a investice do takového balíčku jsou pro ně jen vyhazovaním peněz.

Honza