Komentáře ke článku "Bariery v e-komerci - zaměřeno na "náctileté""
Čísla zveřejněná v tomto článku dle mého názoru neodpovídají skutečnosti. Jakožto provozovatel nejlevnějšího internetového obchodu s mobilními telefony(<a href="http://mobilshop.zde.cz">mobilshop.zde.cz</a>) musím říci, že náctiletí v mém obchodě tvoří více než 1/2 nakupujících. Pravdou je, že nakupují především levné GO a TWIST sady, zatímco starší generace nakupuje spíše GO a TWIST dražší(třeba GO PRO NOKIA 3210 za 8330 Kč si ještě žádný náctiletý nekoupil, zatímco 67% odběru NOKIí 5110 mají na svědomí právě náctiletý).
Také považuji za nutnost dodat, že za celou dobu naší existence se nám vrátila pouze jedna zásilka, a navíc od 36 letého člověka, což svědčí o tom, že náctiletí své nákupy vždy dobře prodiskutují se svými rodiči.
Čísla publikovaná v tomto článku vycházejí ze zmiňované studie společnosti PWC www.pwcglobal.com. Tudíž je to záležitost spíše USA než České republiky. Toliko k vysvětlení.
Jen se potvrzuje, že v naší zemi, je právě tzv. mladá generace, tou generací, která internet využívá nejvíce.
Karel Baláš
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006