Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Komentáře ke článku "Reklama 3: Zajímavé online kampaně a jejich tvůrci"


Jméno:
Předmět:
Opomenuta kampan pro McDonalds
Datum:
28.08.2001 11:26:20

Tahle kampan me bohuzel minula, tak alespon pripojuji tiskovou zpravu tak, jak prisla emailem:

"Hlavním cílem internetové soutěže HAM!, která probíhala v průběhu měsíce června, bylo zvýšení návštěvnosti www stránek a posílení image značky
McDonald´s v České republice. Tato soutěžní hra byla před několika dny nominována jako nejúspěšnější kampaň McDonald´s v ČR za poslední rok a takto bude také prezentována v rámci středoevropského marketingového meetingu
McDonald's ve Vídni.
"Pro týmy Forrest Gump, které soutěž navrhly a realizovaly, je velká pocta, že ze všech kampaní McDonald´s se dokázal prosadit právě HAM!. Věříme, že další internetová kampaň tohoto klienta s názvem Criss-Cross, která startuje
na Seznamu 3. září, bude neméně úspěšná. Během kampaně HAM! s podtitulkem "Liga na ochranu hamburgerů", kdy si návštěvník zahrál interaktivní hru a zasoutěžil o zajímavé ceny, se návštěvnost prezentace www.mcdonalds.cz zvýšila oproti původnímu dennímu průměru 11x (ze 122 unikátních návštěv na 1342). V průběhu měsíce června tak bylo prostřednictvím internetu osloveno
35 000 zákazníků McDonald´s," sdělil Radovan Jelen - marketing manager Forrest Gump.

Posilejte dalsi, prece nechcete, aby se tu prave o vas nemluvilo!

Jméno:
Předmět:
Další zajímavé práce pro máslo a pivo!
Datum:
03.09.2001 17:13:10

Flora (Unilever) - www.flora.cz

Webove stranky margarinu svym slozenim aktivne snizujicim cholesterol zamerenym prevazne na zeny. We zahrnuje krome povidani o produktu, on-line poradny s dietni sestrou, receptu a dalsich uzitecnosti take e-kalkulacku, ktera navstevnici spocita, kolik cholesterolu, energie, sacharidů, tuků, apod. do sebe dostala za den. Obsahuje cca 2000 potravinových produktů běžně prodávaných v síti a pár desítek "hotvých jídel", takže je to vcelku snadné a návštěvnicemi oceňované (což generuje i loayalitu k webu a tím pádem produktu).

Staropramen - delali jsme predchozi koncept pivo-hokej-zábava, který obsahoval kromě tehdy unikátního, dnes již tradičního přehledu hospod a jejich hodnocení včetně štamgastského chatu
uvnitř každé hospody také Staropramen extraligu Snů - hru, v níž se každý mohl stát teammanažerem vlastního hokejového družstva, které si sestavil s
reálnými hokejovými hráči, které pro jeho mužstvo pak následně sbírali body tak, jak dobře hráli ve skutečné Extralize. Benefit pro klienta byl hned
několikanásobný: a) bylo to zábavné (celkem bylo cca 20000! teammanažerů), b) vedlo to k aktivnímu sledování hokeje a tím pádem c) podporovalo to image značky prostřednictvím hokeje.

Nyní pro Staropramen připravujeme také něco nového - nechte se překvapit.

S pozdravem

Petr Barton

[][] LUNDEGAARD
[][] interactive marketing & e-business solutions

Praha 2 - Vinohrady, Spanelska 4
tel. 02/2225 3015 fax 02/2225 4458
www.lundegaard.cz