Komentáře ke článku "EIN - čilí překupníci informací"
Jméno:
Předmět:
PR
Datum:
30.01.2002 11:59:14
Nemohu si pomoci, ale přijde mi to jako jedno velké PR.
BTW: proc ma firma v nazvu european a v logu ma pohled na asii a kousek evropy? To uz Ti amici opravdu neznaji ani kontinenty?
Jméno:
Předmět:
Re: PR
Datum:
30.01.2002 12:25:10
Článek o EIN vznikl jako příspěvek k tématu o placení za internetový obsah. Je to jeden z velmi mála příkladů, proto byl vybrán. Že výrazně překračuje rámec PR článku a obsahuje informace, které firmy většinou jen velmi nerady sdělují doufám ocení většina čtenářů.
Jméno:
Předmět:
PR
Datum:
06.03.2002 14:43:16
Článek je totální PR, obsahuje pouze žeči k ohromení potenciálních invstorů, které představitelé EIN vedou..
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006