Komentáře ke článku "B2C hlásí větší zisky a menší růst"
CITACE
...je téměř jisté
...dá se bavit pouze o tom
...je známo, že
KONEC CITACE
a to je jen v rychlosti z posledního odstavce!
Jako čtenář chci fakta, nikoliv manipulace či domněnky maskované podobnými slovními spojeními. To je jak z kurzu "základy manipulace veřejnosti".
Že Vy jste článek četl odspodu? :-) Kdybyste postupoval standardním způsobem, zjistli byste, že výše článek fakta obsahuje (například číselné údaje).
V posledním odstavci jsem nastínil možný vývoj. Je to jedna z alternativ, ke které se přikláním (na základě faktů zmíněných v článku výše). Shrnutí typu "bude to tak a tak a ne jinak" nedělám a nebudu dělat.
Odhalil jste mě: přiznávám že jsem to celé přelétl a oči mi utkvěly hlavně na posledním odstavci.
Ale když už se tu bavíme, nepřipadne mi přesné zahrnovat reklamu do B2C, či o ní psát v článku o B2C, zboží v klasickém slova smyslu přeci jen zahrnuje jiné položky.
Jediný fakt týkající se mnou komentovaného odstavce, který uvádíte, je že na dobře cílená média bylo utraceno 35% mark.výdajů, oproti 21 % před rokem. Portály také směřují do dobře cílených médií, a nedivil bych se, kdyby u nich růst byl stejný (např. direct emaily, apod.) oproti necílené reklamě (např. na titulní stránce). Dál už to pokračuje jen těmi tvrzeními, že je téměř jisté..... Ovšem jako Váš osobní názor to beru, jen by měl být patřičně podložen, např. "Myslím si,...".
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006