Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Newsletter 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Ženy jako nový objekt on-line marketingu.
Časy se mění. Tato věta platí dvojnásob o Internetu, neboť zde se časy mění velmi rychle. Marketingový odborníci se snaží objevit další webové potencionální zákazníky. Jejich zrak teď neupoutal nikdo jiný než ženy a to ženy na síti. Zatímco v minulých letech byl Internet téměř jednoznačně mužskou záležitostí, v poslední době začínají do pavučiny internetu masivně pronikat ženy.
Autor: Karel Baláš    Datum: 7.2.2000
Platby na Internetu
Platební styk je v poslední době skloňován ve všech pádech jako jedna z překážek větší popularity internetových nákupů v Čechách. Bezesporu je to pravda. Méně pravdivé již jsou některé příčiny, kterými se tento stav vysvětluje.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 5.2.2000
Američané to s mobilitou myslí opravdu vážně
Asi by Vás ani nenapadlo hledat na hlavním nádraží mezi telefoními budkami i přípojku na internet ke svému notebooku.. Ne tak američana...
Autor: Martin Kuba    Datum: 17.1.2000
Malý krok pro legislativu, velký skok (nejen) pro e-komerci
Pokud stejně jako já, patříte mezi lidi, kteří se neumí podepsat dvakrát úplně stejně, mohla by vás potěšit následující událost. Dne 23. září byl oficiálně zveřejněn návrh zákona o elektronickém podpisu. Jde o nejpokrokovější verzi zákona o elektronickém podpisu v Evropě. Autory návrhu zákona jsou pánové doc. Mates a doc. Smejkal. Vypracování zákona samotného iniciovalo Sdružení pro informační společnost (www.spis.cz.)
Autor: Karel Baláš    Datum: 15.12.1999
eCommerce for president! (E-komerce a prezidentské volby v USA)
Prezidentské volby v USA začínají kopat do dveří. Prezidentští kanditáti nenechávají v této "soutěži v popularitě" spát k hromadění finančních darů na svou kampaň ani tak těžké zbraně jakými jsou prostředky elektronické komerce.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 14.12.1999
Recenze knihy: Marketing a reklama na internetu
Možná, že už se vám dostala do ruky kniha pánů Stuchlíka, Pegnera a Dvořáčka z nakladatelství Grada, ale možná ne a právě v tomto článku se dozvíte, zda zrovna tato kniha stojí za vynaložené investice.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 14.9.1999
Banner jako obchod
Už jsme tu měli všelijaké nápady, jak přilákat pozornost uživatelů internetu právě k tomu jedinému "pravému" banneru, tedy reklamnímu proužku té společnosti, kterou daná reklamní agentura zastupuje. Přirozený boj na tomto poli známý prozatím spíše z ostatních médií, se pomalu, ale jistě přenesl i do internetu. To ale stále nestačilo. Úspěšnost reklamních kampaní klesá, výdaje za ně stoupají.
Autor: Jiří Rýdl    Datum: 11.7.1999
SSL - Technologie pro zabezpečený přenos informací
SSL(Secure Sockets Layer) je protokol, který umožňuje zabezpečenou komunikaci pomocí zašifrování. Používá technologii veřejného klíče. Pomocí SSL je možné navázat jedinečné zašifrované propojení mezi serverem a uživatelem. Tato technologie byla vyvinuta zejména pro obchodování přes Internet.
Autor: Jiří Štika    Datum: 16.6.1999
Kartou CCS bude možné platit i na Internetu
CCS Česká společnost pro platební karty připravuje petro kartu CCS Kontakt, kterou bude možné využít především k platbám na Internetu.
Autor: Petr Piňos    Datum: 25.5.1999
Vypukne v příštím roce válka na poli elektronického placení ?
Svět internetu a svět počítačů je bojem těch silných, kteří se snaží prosazovat svoje standardy, protože dobře vědí, že pokud určitá skupina (co možná největší) přijme jejich standard, pak se stává na službách dané společnosti závislá a s tím se již dá slušně pracovat.
Autor: Martin Kuba    Datum: 3.1.1999