Otázky a odpovědi k článku Vánoční nákupy na českém internetu
Autor: Pavel Hrůza Datum: 18.1.2000
Vánoční nákupy na českém internetu
Vánoční sezóna v USA z obchodního hlediska předčila optimistická očekávání a celkové tržby za poslední dva měsíce roku 1999 se podle shop.org vyšplhaly na 9 miliard USD. Úspěch byl podpořen masivními reklamními kampaněmi a různými jinými taktikami pro přesvědčení váhajících potencionálních klientů. Přestože se podle nového průzkumu Andersen Consulting 9 z 10 klientů virtuálních obchodů setkalo s problémy, nadále upřednostňují online nákupy, a chystají se touto cestou nakupovat i příští rok.
Autor: Pavel Hrůza Datum: 18.1.2000
Evropská e-komerce v hlavním proudu
Vše nasvědčuje tomu, že rok 1999 znamenal pro evropskou e-komerci zásadní průlom.
Autor: Redakce Datum: 14.1.2000
Počet uživatelů internetu v Rusku dosáhl 5.4 milionu
Uvádí to výzkum publikovaný na Monitoring.ru. 42% dotázaných využívá internet pro čtení zpráv, 36% připadá na vědu a vzdělávání a 32% na obchod a finance.
Autor: Redakce Datum: 14.1.2000
Mapování země neznámé
Kdo a proč a z jaké příčiny se vlastně pouští na nejistou půdu internetové komerce? Jde o zoufalce, dobrodruhy, nebo chladnokrevně uvažující obchodníky? Dá se vůbec mluvit o nějaké jistotě při vstupu pole e-komerce? Je v Česku, vzhledem k malé tradici přímého obchodu, tato činnost profitabilní? Za jak dlouho se může začínající český e- businessman těšit na první korunky v prasátku, neřkuli na první zaslouženou dovolenou na Bahamách? Co doporučit podnikatelům, kteří nervózně a hlavně nerozhodně přešlapují na prahu internetové komerce? A před čím je varovat? Jaké překážky mají před sebou a jakých radostí se mohou nadít?
Autor: Leoš Prušvic Datum: 8.1.2000
Letošní hospodářské výsledky e-komerce předčily očekávání
Agentura Ernst&Young ohlásila 300% růst tržeb oproti loňské sezóně
Autor: Redakce Datum: 4.1.2000
Proužková reklama funguje!
Koncem listopadu vydala společnost Andersen Consulting studii, podle níž, navzdory obecnému názoru, z mnoha stran opovrhovaná proužková reklama JE účinná. Tento způsob reklamy je ve skutečnosti hlavní silou stojící za uskutečňováním online obchodů, mnohem více než televizní nebo rozhlasová reklama.
Autor: Pavel Hrůza Datum: 15.12.1999
Novinky internetových průzkumů
Zpráva společnosti IDC "Project Atlas", pravděpodobně nejobsáhlejší
uskutečněná studie využití internetu, demonstruje rozsáhlý celosvětový
nárust používání internetu.
Autor: Redakce Datum: 14.12.1999
Na letošní vánoční sezónu se předpokládá podstatný nárůst zákazníků nakupujících online
Poslední měsíce se stávají opakovaním loňské sezóny, kdy mnoho uživatelů internetu udělalo svůj první krok do sféry online kupujících.
Autor: Redakce Datum: 14.12.1999
95 miliard obrátí e-komerce v letošním roce
Máme tu nový odhad obratu elektronické komerce podle kterého se v letošním roce prodá prostřednictvím Internetu zboží za 95 miliard dolarů a v roce 2003 mohu obchodníci dosáhnout částky 1,3 bilionu dolarů. Údaje zveřejnila agentura ActiveMedia Research.
Autor: Petr Piňos Datum: 9.6.1999
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006