Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Český internet jedničkou v regionu
Tuto potěšující zprávu zveřejnil informační servis Total Telecom. Podle Total Telecomu zaznamenal český internet nečekaný impuls v podobě posledních údajů o růstu reklamních příjmů, které vykazují velmi zdravou růstovou křivku. Podle těchto informací je dnes český internetový trh největší v regionu střední a východní Evropy.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 23.9.2000
Němečtí uživatele internetu o krok napřed
Podle MMXI, Němečtí uživatelé Internetu surfují po síti výrazně častěji a delší dobu než jejich sousedé ve Francii a Británii. Podmínky pro e-komerci jsou proto v Německu velmi příznivé.
Autor: Redakce    Datum: 21.9.2000
Evropa přijímá e-komerci
Podle reportu společnosti Andersen Consulting "Connecting the dots?" hlásí 97 procent evropských firem využívání některé z forem elektronické komerce. Zpráva skvěle vystihuje stále zřetelnější fakt, že samotné využití technologií elektronického obchodování přestává být konkurenční výhodou, pokud není spojené se zdravě dynamickým "podnikavým duchem". Přinášíme nyní článek na základě zmíněné zprávy.
Autor: Redakce    Datum: 12.9.2000
Celosvětová studie odkrývá vysoký potenciál online nakupování
Studie Global eCommerce Report publikovaná včera agenturou Taylor Nelson Sofres (TNS) Interactive odkrývá mimo jiné rozsah, kam až se on-line nakupování stává signifikantní komponentou v nákupech produktů a služeb v České republice.
Autor: Redakce    Datum: 27.7.2000
Faktory nákupního chování na internetu
Přinášíme další část výsledků výzkumu ON-LINE SHOPPING 2000, který byl realizován společnostmi GfK Praha a INCOMA ve spolupráci s naším serverem a Asociací pro elektronickou komerci (APEK).
Autor: Redakce    Datum: 20.7.2000
ON-LINE SHOPPING 2000 - aktuální stav české e-komerce
Jako první Vám přinášíme první část výsledků výzkumu ON-LINE SHOPPING 2000, který je realizován společnostmi GfK Praha a INCOMA, ve spolupráci s naším magazínem a Asociací pro elektronickou komerci (APEK). Jde o první studii, která metodicky jasným způsobem na základě primárních výzkumů mapuje oblast elektronického obchodování mezi obchodníky i uživateli internetu.
Autor: Redakce    Datum: 22.6.2000
Bariery v e-komerci - zaměřeno na "náctileté"
Tak jako existují různé skupiny uživatelů internetu, chcete-li kategorie zákazníků, tak každá z těchto skupin zákazníků vnímá rozdílné bariery, které jim brání nakupovat on-line. O těch nejobvyklejších barierách v e-komerci jsme již na těchto stránkách mnohokráte psali. Tentokrát se však  pokusím zaměřit na skupinu uživatelů do dvaceti let, skupinu která se označuje  jako "náctiletí", v anglosaských zemích jako "teens". 
Autor: Karel Baláš    Datum: 14.6.2000
Úspora času hlavní zbraní elektronických obchodů
V rámci rozsáhlého výzkumného projektu, na kterém se náš magazín podílí, byla provedena pilotní fáze výzkumu oslovením náhodných uživatelů Internetu. Přinášíme nyní výsledky tohoto úvodního výzkumu.
Autor: Redakce    Datum: 24.4.2000
Aktuální čísla českého Internetu 2000
Březen měsíc internetu je za námi a naší redakci se dostávají k rukám zajímavé výsledky výzkumů prováděných v rámci této akce. Podle všech indicií se optimistické předpoklady o růstu českého internetu naplňují. Jak uvádí výzkum společnosti Acron Communications, měsíční hodnota sledovanosti internetu se meziročně zvýšila o více než 95%.
Autor: Redakce    Datum: 14.4.2000
Jak je to ve skutečnosti s poplatky za přístup k internetu
Příliš vysoké náklady na připojení k internetu, obzvláště pak telekomunikační poplatky, jsou často uváděny jako velká překážka rozšíření internetu v České Republice. Proto jsem se rozhodla zjistit, jak na tom skutečně jsme v mezinárodním srovnání.
Autor: Ľubica Domanová    Datum: 14.3.2000