Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Serveru www.finance.cz stouply tržby z reklamy za rok 2000 o 300 %
Podle předběžných interních výsledků nezávislý finanční server www.finance.cz zaznamenal v roce 2000 nárůst zisků z reklamy o 300 %. Tento nárůst zdůvodňuje Ivan Fuksa z internetové reklamní agentury MIA, která zastupuje www.finance.cz rozšířením skupiny uživatelů, expanzí, důsledným využitím sponzoringu, marketingovými akcemi a stabilní pozicí mezi nejlepšími českými finančními servery.
Autor: Redakce    Datum: 10.1.2001
Vanoce.atlas.cz navštívilo během dvou týdnů rekordních 350 tisíc uživatelů
Rekordní nárůst návštěvnosti zaznamenal vánoční server portálu MSN.ATLAS.CZ. Přes 350 tisíc uživatelů využilo vánoční on-line servis, který byl minulý týden navíc rozšířen o nové informace. Na serveru vanoce.atlas.cz nyní najdete texty o vánočních zvycích a tradicích, můžete poslat přání svým nejbližším, zasoutěžit si o sáňky a zjistit, jak se slaví Vánoce v Mexiku nebo v Austrálii.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 18.12.2000
Maloobchodní prodej roste
Pamatujete? "Maloobchodní prodej zboží na internetu ztrácí svou budoucnost. Krach firmy Boo.com znamená zásadní neúspěch pro celé toto odvětví. E-tailingové firmy zvolili špatnou marketingovou strategii." - V podobném duchu se v poslední době nesla většina úvah o budoucnosti maloobchodního prodeje na internetu. Přes veškeré skeptická očekávání, však e-tailing, neboli prodej koncovým zákazníkům, roste!
Autor: Karel Baláš    Datum: 8.12.2000
E-komerce a kriminalita - Nové strategie zvládání rizika
Na počátku nového tisíciletí je již jen velmi obtížné najít konkurenceschopnou a prosperující společnost, která by nepovažovala využití komunikačních a ostatních informačních technologií za jednu z podmínek úspěšnosti svých aktivit. Tyto technologie již zdaleka nejsou jen vedlejší součástí chodu společnosti, ale staly se jedním ze základů celé její činnosti. Usnadňují jak soukromý, tak pracovní život, ale zároveň vytváří také nová, rozsáhlá rizika. Mnohá z nich nejsou pro většinu společností vůbec známa, jiným není jen věnována dostatečná pozornost. Dokument „E-Comerce and Cyber Crime“ od KPMG se zabývá trendy v obraně proti těmto rizikům.
Autor: Redakce    Datum: 4.12.2000
Internet na veřejně dostupných místech
Internetové kavárny a městské knihovny jsou nejčastějším veřejně dostupným místem, které umožňuje přístup k Internetu. Hodně pozadu jsou hotely, jen výjimečně tuto možnost nabízejí okresní a městský úřad a vůbec ne pošta, autobusové a vlakové nádraží. Ukázal to výzkum ve 13 budoucích krajských městech, organizovaný sdružením BMI za podpory společností Cisco Systems a IBM, kterým skončila první fáze projektu BMI Sondy do českého Internetu.
Autor: Redakce    Datum: 29.11.2000
Krize elektronické komerce?
Před nedávnem zveřejnil server webmergers.com, zabývající se průzkumem a zpracováním dat v oblasti průmyslu a obchodu, zprávu o zániku 130 firem působících v oblasti e-komerce.
Autor: Martin Žalmánek    Datum: 27.11.2000
Zpráva o zabezpečení ochrany dat 2000
Společnost KPMG vydala svou pravidelnou zprávu, která si klade za úkol zmapovat situaci ohledně zabezpečení dat ve společnostech.
Autor: Redakce    Datum: 9.11.2000
Co motivuje k nakupování na internetu?
Co motivuje zákazníky k nakupování na internetu? Podle motivačních faktorů se dělí do několika skupin. Údaje o složení a zastoupení jednotlivých skupin nabízejí společnosti Flexo-Hiner a Harris Interaktive.
Autor: Redakce    Datum: 7.11.2000
Internetové obchody a vysypané košíky
Podle čerstvé studie BizRate.com, 43% nákupů v internetových obchodech končí zrušením nákupu ještě před odesláním objednávky. V praxi to znamená, že průměrný (americký) zákazník během posledních 90 dnů dvakrát nebo třikrát vrátil zboží z nákupního košíku zpět do regálů, čímž připravil internetové obchody o zisk v průměrné výši 175 USD za každý nedokončený nákup. Jaká je situace s nerozhodnými zákazníky v naší vlasti, jsem se poptal představitelů několika českých online obchodů.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 27.10.2000
Česká veřejnost a elektronický podpis
S prvním říjnovým dnem vstoupil v platnost zákon o elektronickém podpisu. Výzkum, který uskutečnila DEMA, a.s. před jeho schválením a ve kterém bylo dotazováno 1080 osob reprezentujících dospělou populaci ČR starší 18 let, mimo jiné mapoval, jaký význam přikládá veřejnost digitálnímu podpisu a co si od něj slibuje. přinášíme nyní údaje z tohoto výzkumu.
Autor: Redakce    Datum: 13.10.2000