Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Neznalost je největší překážkou rozvoje e-businessu
Akce Březen měsíc internetu zřejmě k rozvoji fenoménu internetu nestačila. Svědčí o tom další aktivita sdružení BMI. Sdružení v současné době pořádá semináře o E-businessu.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 20.6.2001
Evropský e-byznys jde trnitou cestou
Evropský vývoj B2B e-komerce je sice stále pomalejší než vývoj tohoto odvětví v USA, což ale v době korekce trhu může být základem pro vybudování stabilnějšího, časem prověřeného byznysu.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 19.6.2001
První výsledky internetového peoplemetru
Byla jen otázka času, kdy se v oblasti internetu zavede systém na měření aktivity uživatelů. Na podobném principu pracují peoplemetery, které sledují, na který program se v daném okamžiku divák dívá. Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) odstartovalo nový výzkum. Jeho název je Net Projekt a výsledky z měření budou použity k stimulování aktivit zadavatelů internetové reklamy.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 30.5.2001
Podle Nokie jsou uživatelé připraveni na mobilní komerci
Podle studie, kterou si zadala společnost Nokia, bude mobilní komerce (možnost platit za zboží a služby prostřednictvím mobilního telefonu) mezi uživateli mobilních telefonů snadno přijata. To jsou jistě výsledky, ve které Nokia tajně doufala a které může oznámit s velkou radostí. Studie ukazuje, že m-komerci bude ochotno používat mnohem víc lidí, než dnes používá e-komerci k nákupům po internetu. Studie potvrzuje, že mobilní operátoři mohou z této oblasti služeb očekávat budoucí růst zisků.
Autor: Redakce    Datum: 29.5.2001
3G ovládne trh v prvním desetiletí nového věku
Všechno nové se zdá být v počátku těžké. Do té doby než novátoři provedou výzkumy ohledně nového projektu a zjistí, jaký by byl mezi běžnými uživateli o ty které položky zájem. Universal Mobile Telecommunications System (UMTS) dopomůže k tomu, aby se v oblasti mobilních komunikací vydělávaly potřebné finance.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 23.5.2001
Jak se bude vyvíjet reklamní trh na internetu?
Reklama dělá s lidmi divy. Reklamy v televizi zabírají v této době již velký podíl vysílacího času. Reklamu v rádiu při jízdě v autě už kolikrát nesnášíte. Jedinou reklamou, která se tváří trochu vlídně, je internetová a novinová reklama. Reklamní trh na internetu je v současné době dosti bohatý. Agentura M.I.A. uskutečnila květnovou analýzu trhu a předpokládá celkovou výši příjmů z internetové reklamy za tento rok 160 milionů korun.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 18.5.2001
Uživatele internetu zajímá především jednoduchost zpracování a rychlost načítání
Jste majitelem webové stránky nebo internetového obchodu? Pokud ano, jistě už vás zajímalo, co návštěvníkům vašich stránek nejvíce vadí. Výzkum společnosti Andersen (dříve Arthur Andersen) zjistil, že celých osmdesát tři procent uživatelů internetu opustí webovou stránku, pokud musejí příliš “klikat” myší, aby nalezli hledanou informaci.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 18.5.2001
Češi jsou v zájmu o počítače a internet před Poláky a Maďary
Využívání internetu v České republice je limitováno relativně vysokými cenami osobních počítačů a internetového připojení. Touto větou začíná článek analytika a komentátora serveru eMarketer Nevina Cohena.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 12.5.2001
Uživatelé internetu se nejvíce zajímají o zpravodajství
68.8 procent uživatelů českého internetu brousí na internetu zejména na zpravodajských serverech. Touto informací, kterou společnost Taylor Nelson Sofres zjišťovala v rámci průzkumu nazvaném iPanel, si lze domyslet, že Češi hledají na internetu zejména aktuální informace.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 10.5.2001
Počítačů se v Čechách nejvíce využívá v zaměstnání
Dlouhodobý projekt společnosti Taylor Nelson Sofres (www.tnsinteractive.cz) v dubnu zjišťoval, jaké je používání osobních počítačů v České republice. Podle mediálního trhu lze soudit, že počítač musí mít doma většina lidí, protože prodej počítačových časopisů a literatury je obrovský. Nicméně podle výběrového šetření iOmnibus v České republice užívá počítače necelých čtyřicet devět procent populace.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 9.5.2001