Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Uživatelé mobilních sítí 3G budou mít zájem o mobilní zábavu
Nová studie provedená agenturou HPI Research Group na objednávku společnosti Nokia upozorňuje na potenciál služeb mobilní zábavy na sítích 3G. Studie ukázala, že hlavní skupina uživatelů mobilních telefonů (lidé ve věku 16-45 let) je nadšena z rychlosti technologických změn, od kterých si slibují větší zábavu a stimulaci do každodenního života.
Autor: Redakce    Datum: 19.12.2001
Kdo jsou čtenáři e-komerce.cz?
Včera byla na našem serveru ukončena velká čtenářská anketa, ve které měli návštěvníci e-komerce.cz možnost sdělit nám své názory a námitky na tento server. Kromě konstruktivních názorů, jsme se dozvěděli také zajímavé demografické údaji o našich návštěvnících. Výsledky potvrdily pozici serveru jako prestižního média pro odbornější část internetové populace. Velká většina čtenářů e-komerce.cz má vysokoškolské vzdělání, značné rozhodovací pravomoce ve své organizaci a vysoce nadprůměrný příjem.
Autor: Redakce    Datum: 14.12.2001
Evropské firmy spěchají pomalu
Zatímco se v poslední době po řadě amerických internetových firem slehla zem, jejich evropští kolegové se tváří o něco optimističtěji. Nechali američanům roli průkopníků a poučili se z jejich chyb. I když se zhruba 30% evropských dot-comů potýká s vážnými finančními problémy, je to výrazně méně než za mořem. Do karet Evropanů začíná hrát také rostoucí penetrace širokopásmového připojení.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 7.12.2001
Kde je problém české B2B e-komerce?
Podle všech indicií je boom českých B2B tržišť za námi. Přes značný potenciál této oblasti se většina podnikatelů v této oblasti nesetkala s očekávaným ohlasem ze strany podniků. Teprve v poslední době přilétají první vlaštovky v podobě nasazování B2B technologií v oblastech, ve kterých se předpokládalo jejich přijetí mnohem dříve. Jasná řeč čísel nám naznačuje kde je problém a jak se s ním vypořádat.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 12.11.2001
Kandidátské země EU potřebují inovační politiku
Evropská komise si dobře uvědomuje, že pro ekonomickou sílu a stabilitu EU po přijetí nových členů, bude důležité zajistit co nejmenší rozdíl v ekonomické vyspělosti mezi novými členy a tradičními lídry regionu. Nutnou práci za kandidátské země odvést nemůže, snaží se ale k jejich rychlejšímu rozvoji přispět cennými informacemi. Každý rok nechává vypracovat několik studí, zaměřených na aktuální ožehavá témata evropské integrace. Podle studie "Inovační politika v šesti kandidátských zemích" je klíčovým problémem kandidátských zemí absence inovační politiky.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 9.11.2001
E-komerce výhledově
Společnost Accenture právě vydala novou studii eEurope Report, která naznačuje nové trendy oblasti eCommerce. Přináší také zajímavá čísla. Investice do e-komerčních aktivit v Evropě v příštím roce vzrostou o 15%. Mimochodem, víte co znamenají termíny uCommerce a tCommerce?
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 24.10.2001
Internet Monitor - Penetrace Internetu v ČR je 25.7%
Z výsledků studie Internet Monitor za 2. čtvrtletí roku 2001 vyplývá, že přístup k internetu má již 25,7% obyvatel ČR ve věku od 12 do 79 let, což je v absolutních číslech 2,198 mil. osob. Penetrace internetu v České republice tedy vzrostla ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o 32%.
Autor: Redakce    Datum: 19.10.2001
Nastala ideální doba pro multimediální zprávy
Nová studie agentury HPI Research Group upozorňuje na potenciál nastupujících služeb multimediálního mobilního messagingu. Jedná se o služby, které rozšiřují možnosti současných krátkých textových zpráv (SMS) o grafiku, obrázky, videa a animace.
Autor: Redakce    Datum: 16.10.2001
Západočeské firmy svou připraveností na e-komerci neoslnily
Malé a střední západočeské firmy do 100 zaměstnanců jsou připraveny na elektronické obchodování lépe než jihočeské firmy, avšak poněkud zaostávají za jihomoravskými podniky. Ukázalo to třetí kolo projektu společnosti TELE2 a BMI sdružení eBusiness Roadshow, při kterém uskutečnila společnost DEMA v průběhu září výzkum ve 115 firmách Plzeňského kraje.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 15.10.2001
B2C hlásí větší zisky a menší růst
Po vlně krachů internetových firem se většina šéfů začíná celkem logicky zaměřovat na ziskovost svých podniků. Za druhé čtvrtletí tak většina amerických firem zažívá výšší zisky, ale také spomalení růstu. Podle amerického ministerstva financí klesly za toto období tržby e-komerčních firem oproti minulému čtvrtletí o 1.8%. Co z toho plyne a jak vypada situace u nás?
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 12.9.2001