Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

Trhu PC slábne kvůli slabé poptávce
Trh s osobními počítači celosvětově slábne, ani agresívní cenová politika velkých producentů PC zatím nedokáže zvýšit poptávku.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 26.7.2002
Malé a střední české firmy se do elektronických tržišť nehrnou
Sen o stovkách českých firem čile obchodujících prostřednictvím elektronických tržišť se pomalu rozplynul, realita je mnohem prozaičtější. I když nějaké výsledky tržiště mají, budou muset dále pilně šířit osvětu, než se zapojí větší množství firem. Výzkum agentury Dema přinesl čísla o využití tržišť malými a středními firmami.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 25.7.2002
Je internet nástrojem globalizace nebo automatizace?
I když je jednou z největších výhod obchodního média s názvem internet jeho globální dosah, ukazuje se, že ve většině případů slouží internet spíše k automatizování a zefektivňování zažitých procesů než k expanzi byznysu do nových oblastí.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 18.7.2002
Studie společnosti Logica upozorňuje na význam vládních aktivit při zavádění čipových karet
Zákazníci jsou v zásadě připraveni osvojit si v každodenním životě používání čipových karet, které by nahradily různé legitimace a karty s magnetickým proužkem. Vyplývá to ze studie, kterou Logica realizovala společně s britskou výzkumnou agenturou Telecomy. Zpráva ovšem zároveň konstatuje, že úspěch jejich zavádění bude záviset podpoře vlád a na tom, zda tato podpora bude realizována promyšleným způsobem.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 12.7.2002
Česká B2C e-komerce stále na vzestupu II
Přinášíme druhou část výsledků výzkumu ON-LINE SHOPPING 2002. Tentokrát se zaměříme na objem elektronického obchodování, nejčastější platební metody a složení sortimentu.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 5.7.2002
Česká B2C e-komerce stále na vzestupu
V dubnu a v květnu uskutečnily společnosti GfK a Incoma už třetí průzkum elektronické B2C komerce v ČR s názvem ON-LINE SHOPPING. Na výzkumu se opět podílí také APEK. Z výsledků mimo jiné vyplývá, že v internetových obchodech nakupuje více než 700 tisíc obyvatel ČR.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 3.7.2002
VISA: Nejčastěji platíme kartami za benzín, nejvíce utrácíme za potraviny
Podle údajů, které dnes vydala asociace Visa International, utratili domácí držitelé jejích platebních karet v roce 2001 u českých obchodníků téměř 7 miliard korun. Více než 80% nárůst útraty ve srovnání s předchozím rokem dokazuje, že platby kartou znamenají pro naše obchodníky stále významnější část příjmů a proto by možnost přijímat karty neměla být podceňována.
Autor: Tisková zpráva    Datum: 20.6.2002
Výdaje do IT stagnují, příští rok bude lépe
V letošním roce budou investice do IT sféry stagnovat, ale posílí investice do nových projektů. Mezi nejvíce preferované oblasti bude patřit bezpečnostní software a firemní infrastruktura.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 18.6.2002
PricewaterhouseCoopers: Kdo neinovuje, nemá šanci
Poradenská společnosti PricewaterhouseCoopers je úspěšná a pracuje s úspěšnými, měla by tedy o úspěchu něco vědět. V aktuálním vydání publikace Creating Wealth se představitelé této firmy dělí o část svého know-how.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 11.6.2002
Go Digital: Malé a střední firmy u nás nezaostávají za Evropou II
V minulém díle jsem představil iniciativu Evropské komise nazvanou Go Digital, která má pomoci malým a středním firmám zapojit se do elektronického obchodování. Součástí iniciativy byl i výzkum připravenosti malých a středních firem na digitální věk. Nyní přinášíme další část výsledků tohoto průzkumu.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 7.6.2002