Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Obchodní dům.cz zveřejnil výsledky prodeje za rok 2002
Společnost K.D. Marketing dnes zveřejnila obraty a mnoho dalších čísel o svém internetovém obchodě Obchodni-dum.cz. Jaký tedy byl rok 2002 pohledem největšího čistě internetového obchodu v Česku?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 28.1.2003
Jak odpovídají finanční instituce zákazníkům na mailové dotazy
Zajímavý průzkum mezi finančními institucemi provedly ke konci minulého roku společně divize Interactive společnosti Taylor Nelson Sofres a společnost Donath-Burson-Marsteller. Výsledky jsou více než zajímavé.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 16.1.2003
Kolik škody nadělal PF-virus?
Také jste letos dostali tuny všemožných PF mailem? Fenomén, který rok od roku narůstá, nejenže plní poštovní schránky k prasknutí, ale zabírá čím dál tím víc pracovního času. Ať již při rozesílání nebo při následném čtení, prohlížení a mazání.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 6.1.2003
Překážky na cestě k české e-komerci
Nedávno si mi kolega v pražské kanceláři Systinetu stěžoval, že celý den zařizoval papíry okolo stěhování. Elektřinu, telefon, plyn atakdále... Když jsem mu řekl, že se to dá tady v Bostonu zvládnout za dvacet minut, ...
Autor: Roman Staněk    Datum: 17.12.2002
Kdo jsou čtenáři Finance.cz?
Zajímavá statistická čísla o svých čtenářích poskytl naší redakci exkluzivně server Finance.cz. Jaké je rozložení čtenářů po krajích? A jaké je to podle velikosti sídla?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 13.12.2002
Firtst Tuesday opět určuje směr
Úterní seminář First Tuesday, pořádaný za spolupráce a v prostorách PriceWaterhouseCoopers v Praze přinesl nejen zajímavé téma, ale také nový směr, kterým se patrně bude ubírat úsilí ICT podnikatelů po minimálně několik následujících měsíců.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 5.12.2002
Jaký je stav německého hospodářství?
I přes různé snahy posílat do světa optimistické zprávy je situace německého hospodářství velmi znepokojivá. Postihne tak hluboká recese i Českou republiku?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 27.11.2002
Internetové bankovnictví v ČR - bouda na zákazníky?
Z několika studií bankovních nákladů vyplývá, že Internetové bankovnictví znamená pro banku podstatné snížení nákladů na transakci. Přesto se české banky běžně snaží zákazníkovi tyto služby prodat za vyšší ceny. Proč?
Autor: Emil Čelustka    Datum: 21.11.2002
Vlna krachů internetových společností pominula
Po bouřlivém roce 2001 se počet krachů .com společností v USA pomalu dostává do normálu. Počty společností, které ukončily svou činnost stále klesají. Za první pololetí letošního roku ukončila svou činnost v porovnání se stejným obdobím loňského roku pouze čtvrtina společností.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 25.9.2002
Online Shopping 2002: Reakce a odpovědi
Letošní ročník průzkumu české e-komerce Online Shopping 2002, který provedla společnost GfK ve spolupráci s APEKem, vyvolal u mnoha jeho účastníků i zájemců řadu otázek. Předložili jsme tyto otázky přímo tvůrcům výsledné studie a tady jsou jejich odpovědi.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 30.7.2002