Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Reklama v Čechách v roce 2003
Reklama je pro většinu obyvatel ČR běžnou součástí moderního života. Přesto roste počet těch, kteří se domnívají, že reklamy je v médiích víc, než je zdrávo. A přitom je vlastně úplně zbytečná - vždyť více než polovina z obyvatel této země tvrdí, že si žádný výrobek na základě reklamy nekoupila.
Autor: David Kozák    Datum: 23.1.2004
Třetina aut se prodá přes Internet
Podle aktuálního průzkumu agentury Jupiter Research bude do roku 2008 Internet generovat až třetinu všech prodejů automobilů. Naproti tomu veletrhy, které byly doposud ideálním místem pro představení novinek, budou svůj význam postupně ztrácet.
Autor: David Kozák    Datum: 21.1.2004
Pojišťovny neumí používat elektronickou poštu
Elektronická pošta bezesporu patří k významným komunikačním nástrojům současnosti. Není nijak složité ji používat, nabízí dostatečný komfort a hlavně - při prohlížení internetových stránek stačí pouze kliknout na nabízenou adresu, napsat dotaz a jednoduše jej odeslat. Elektronická pošta má však také nevýhody. Stejně jako od jiných internetových služeb i od ní uživatelé očekávají rychlost. To je ale pro některé firmy zřejmě nesplnitelný požadavek.
Autor: David Kozák    Datum: 15.1.2004
Reklamní e-maily posílejte v úterý
Cílené a vyžádané reklamní e-maily jsou v současné době nejefektivnějším formátem marketingových komunikací. Žádný jiný formát nemá tak vysokou účinnost ani nenabízí obdobnou návratnost investic. Přesto je možné tyto přednosti poměrně snadno promarnit. Stačí zvolit špatný termín odeslání.
Autor: David Kozák    Datum: 8.1.2004
Jak se změnou DPH balamutit lidi
Tento článek by asi nevznikl, ale když jsem potkal už 5. člověka, který byl skálopevně přesvědčen, že jako majitel předplacené mobilní karty dostal od svého operátora na Nový rok finanční zvýhodnění ve výši 170 Kč na tisíc korun kreditu, nedalo mi to. 11 let od zavedení daně z přidané hodnoty je znalost jejích principů mezi lidmi mizivá.
Autor: Emil Čelustka    Datum: 7.1.2004
Zlomový rok 2003
Skončil rok 2003. Nastal tak - jako obvykle - dobrý důvod k rekapitulaci. Jaký byl právě uplynulý rok z hlediska e-komerce? Podle všech průzkumů velmi úspěšný. Parametry, které měly růst, rostly. Ty, které měly klesat, klesaly. Že by skutečně nastal tak dlouho očekávaný zlom? Uvidíme.
Autor: David Kozák    Datum: 6.1.2004
Vánoce na Internetu budou rekordní - alespoň v USA
Předvánoční období představuje pro většinu prodejců dobu hojnosti. Řada z nich k tomuto období upíná svou mysl po většinu roku. Někteří jdou dokonce tak daleko, že bez skurpulí přiznávají, že nebýt Vánoční nákupní horečky, už dávno by museli zavřít. A to samé platí i v oblasti internetových obchodů. Letošní rok by však měl být ještě lepší. Doslova žně, které internetoví prodejci nyní prožívají, by měly přinést rekordní výsledky - minimálně v USA.
Autor: David Kozák    Datum: 11.12.2003
Vánoce - Seznam.cz
Vánoční horečka zachvátila nejen obchody, ale také internet. Potvrzují to statistiky nejhledanějších slov na portálu Seznam.cz, kde se vánoční tematika v uplynulém týdnu probojovala do první pětky.
Autor: Redakce    Datum: 10.12.2003
On-line reklama by se konečně měla začít prosazovat
Internetová reklama měla podle představ vizionářů přinést do oblasti marketingových komunikací řadu novinek. Díky nim měla postupně začít "likvidovat" ostatní formy reklamy a získávat tak pro provozovatele internetových médií stále více peněz. Jenže doba snění je pryč a i ti největší optimisté už pochopili, že žádný zlom nenastane. Snad se ale přeci jen začíná blýskat na lepší časy...
Autor: David Kozák    Datum: 3.12.2003
Vyhledávače vládnou Internetu
Search Engine Marketing je stále významnější součástí internetového marketingu. Asi každý provozovatel webových stránek by chtěl, aby odkaz na jeho stránky byl při zadání požadované fráze či slova ve výpisu vyhledávače co nejvýš. To ale není vůbec snadné. Vyhledávače jsou totiž stále náročnější a způsoby, které při hodnocení relevantnosti odkazů využívají jsou stále náročnější...
Autor: David Kozák    Datum: 27.11.2003