Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Monetka.cz: Virtuální peněženka od Computer Pressu
I když ještě před několika týdny Jiří Hlavenka, šéf Computer Pressu, srdnatě popíral, že jeho firma připravuje vlastní platební systém pro internet. Dnes je však jasné nejen že systém je již hotov, neboť právě probíhá jeho ostré testování a dolaďování, ale je známé také jeho jméno - Monetka.
Autor: David Kozák    Datum: 11.1.2002
Fincentrum: Dodavatelé finančního obsahu
Po článku o společnosti Finance EU přinášíme profil další společnosti, poskytující informace ze světa financí. Společnost Fincentrum patří k nejvýznamnějším hráčům na tomto trhu, její pozice je však díky včlenění do gigantu Mafry oproti jiným finančním serverům poněkud specifická. Mnozí dnes chápou Fincentrum jako přílohu iDnes, což má svá negativa, náruč velké mediální firmy však dokáže i hýčkat. - Od "sloučení" s iDnes vzrostl prodej reklamy o cca 150%.
Autor: David Kozák    Datum: 21.12.2001
I LIKE Q: Jak se vám daří?
Nedávno vydala společnost Villusion, provozující platební systém I LIKE Q, obsáhlou tiskovou zprávu s výsledky své dosavadní činnosti. Některými médii prošla bez povšimnutí, některá mezi řádky vyčetla poselství "Máme skvělé výsledky, kupte si nás!" a neodpustila si spekulace nad finanční situací této poměrně dobře rozjeté firmy.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 14.12.2001
eFACT Group - aplikovaný eBusiness
Někteří podnikatelé zakládají jednu společnost za druhou, jiní se k tomuto kroku odhodlávají dlouho a rozhodne za ně obvykle náhoda. Podobným způsobem vznikla i eFACT Group, založená v podstatě jen proto, že fond rizikového kapitálu poptával projekt, který měli zakladatelé "v šuplíku", ale nepovažovali do té doby za nutné kvůli němu zakládat novou firmu.
Autor: David Kozák    Datum: 5.12.2001
Projekt xPool - řešení volných kapacit
Nedílnou součástí českého hospodářství jsou, kromě jiných, také strojírenské podniky. Škoda Plzeň, ČKD Praha, Královopolská strojírna Brno, abych vyjmenoval alespoň ty nejznámější. Kromě nich existují ovšem ještě stovky dalších firem a firmiček. A většina z nich důvěrně zná pojem "volné kapacity".
Autor: David Kozák    Datum: 29.11.2001
Finance.EU: Kde se kámen snoubí s technologiemi
Představitelé společnosti Finance.EU označují svoji firmu jako "click & brick finance company", tedy firmu stojící na pevných kamenných základech v offline světě, ale hojně využívající internetové technologie. Možná právě v tomto spojení je síla firmy, jejíž finanční portál finance.cz je považován i odborníky za zdroj kvalitních a hodnověrných informací a vyhrává ve svém oboru žebříčky návštěvnosti.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 28.11.2001
Hírek: sonda do nejrychleji rostoucí středoevropské IT firmy
Maďarská internetová společnost Hírek Média és Internet Technológiai Kft. s přehledem zvítězila v žebříčku Fast 50 společnosti Deloitte&Touche mezi zeměmi střední a východní Evropy. Tato maďarská společnost s účastí německého a rakouského kapitálu dosáhla za poslední tři roky celkového růstu 1853%. Pokusil jsem se zjistit co stojí za úspěchem této společnosti a jak se podniká v zemi jejího působení.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 19.11.2001
JO*mobilem, aneb marketing prostřednictvím mobilu
Problém, jak do rozhlasové či televizní reklamy nebo třeba na billboard umístit co nejvíc informací a přitom udržet potřebnou "údernost" takového oslovení, už zajisté řešil leckterý ze čtenářů. Možností, jak na omezenou plochu nahustit potřebné údaje bez následků, však není mnoho. Za ideální se ještě nedávno považovala vhodná internetová adresa nebo bezplatné telefonní číslo, na nichž potenciální zákazník může získat všechny potřebné informace. Dnes však existuje i jiná možnost.
Autor: David Kozák    Datum: 15.11.2001
Hamoun není strýček skrblík
I když hamouny nemá nikdo rád, udělejme jednou výjimku a pojďme se na jednoho podívat blíže. Hamoun.cz totiž dělá čest svému jménu a snaží se ušetřit kde se dá. Z toho důvodu pro nás může mít cenné informace.
Autor: Pavel Hrůza    Datum: 5.9.2001
Letuška.cz jede na plné obrátky
Zpráva o tom, že server zaměřený na on-line prodej letenek; Letuska.cz, dostal jako první v České republice certifikaci od GRS Amadeus, mne nijak nepřekvapila. Ne, že bych tvrdil, že Letuska.cz je tak dobrý server (přece jen pro mou osobu, která má fobii z létání nemá téměř žádný smysl), ale proto, že zkrátka společnost Asiana Global Travel Service ví, jak na to.
Autor: Jiří Juránek    Datum: 29.8.2001