Jakým způsobem Vaše společnost pěstuje firemní kulturu?
Eva Hromádková PR and Communication Manager, Oracle Czech | |
Společně jsme si zvolili 6 základních hodnot,jako např. profesionalita či týmová práce a motivace, které se snažíme... |
V naší společnosti se na tvorbě firemní kultury podílejí všichni zaměstnanci. Společně jsme si zvolili 6 základních hodnot,jako např. profesionalita či týmová práce a motivace, které se snažíme dodržovat, čímž budujeme profesionální a zároveň i přátelské prostředí pro naši práci. S touto ideou přišel generální ředitel společnosti Oracle Czech Stig Joergensen, který pro nás představuje největší autoritu na tomto poli.
Michal Urválek Ředitel lidských zdrojů, T-Mobile CZ | |
Firemní kulturu nepovažujeme za jednou danou záležitost, která se nemění. Naopak ... |
Firemní kultura T-Mobile CZ vychází z vize a mise naší společnosti. Její nedílnou součástí je i stanovení a dodržování hodnot, které společnost vyznává. Firemní kulturu nepovažujeme za jednou danou záležitost, která se nemění. Naopak, průběžně se vyvíjí a je ovlivňována celou řadou faktorů. Mezi ty nejdůležitější patří firemní strategie a také samotní zaměstnanci, kteří vytvářejí jakési vnitřní klima společnosti. Pro naši firemní kulturu je velmi významné i to, že jsme součástí globální skupiny. Znamená to pro nás mnohem větší mezinárodní zaměření než dosud. Učíme se pracovat v multikulturním prostředí, vzájemně sdílet informace a předávat si zkušenosti. I to výrazně ovlivňuje naši firemní kulturu
Jedná se ale o oboustranný proces. To jaká je firemní kultura zpětně ovlivňuje to, jací lidé ve firmě pracují. A lidé jsou klíčem k úspěchu každého podnikání. I proto považujeme firemní kulturu za jeden z nejdůležitějších faktorů úspěchu každé firmy.
Martina Šmidochová Personální ředitelka, Microsoft ČR | |
Společnost Microsoft je známa svojí neformální firemní kulturou. Největší důraz klade na týmovou práci, flexibilitu... |
Společnost Microsoft je známa svojí neformální firemní kulturou. Největší důraz klade na týmovou práci, flexibilitu a loajalitu. Zaměstnanci oceňují možnost vzdělávání a získávání nových zkušeností. Sama společnost vždy měla a má dvě klíčová hlediska: jednak technologickou vizi, jednak hodnoty, kterými každý den jako společnost žije. Tyto hodnoty představují sadu principů, které se vyvinuly od jejího založení a které vyjadřují povahu, filozofii a každodenní praktiky podnikání. Nejsou to hodnoty nové; jde spíše o dlouhodobě prosazované firemní principy, které zdůrazňují vztahy společnosti směrem k zákazníkům, partnerům a dodavatelům.
Celý archiv názorů >> |
29. června 2006
Firma Blue Pixel představuje Handywalk, mapy pro běžný mobil
22. června 2006
Aktuálně.cz předskočilo zprávy na iDnes.cz
20. června 2006