Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Fazolový mobilní kredit

Na základě spolupráce serverů Fazole.cz (www.fazole.cz) a GSM4U (www.gsm4u.cz) vznikl unikátní produkt – dobíjení kupónů pro mobilní telefony on-line a bez peněz. Díky pružnosti provozovatelů obou serverů byl původně návrh jednoho z mnoha aktivních “fazolářů” rychle uveden do praxe a stal se úspěchem pro všechny strany. GSM4U získalo mnoho nových a aktivních zákazníků, Fazole.cz další skvělou možnost využití fazolí v praxi a uživatelé Internetu možnost používat své mobilní miláčky zdarma.

Když se v březnu 2000 rozhodla Jana Jesenská podělit se o své veskrze kladné zkušenosti se svým novým mobilem formou samostatných www stránek, zdaleka netušila, že z ní za pár měsíců bude úspěšná internetová obchodnice. Díky zájmu uživatelů Internetu se původně úzce zaměřený server www.nokia4u.cz dynamicky rozvíjel a už v říjnu 2000 byl jeho rozsah obohacen o všechny typy mobilů dostupné na českém trhu. Na základě toho došlo také ke změně URL na www.gsm4u.cz.

Provozovatelka serveru úspěšně od začátku vsadila na služby uživatelům a především kvalitní komunikaci s nimi. “Uživatelé na serveru najdou programy na editaci a zálohování telefonních seznamů, úpravu i odesílání log a SMS zpráv přes Internet i mobilní telefony. Dále zveřejňuji nejnovější firmware telefonů a změn v nich oproti předchozím verzím, rekordy hráčů ve hrách Snake i Snake II a mnoho dalších zajímavostí, ve kterých se snažím co nejrychleji reagovat na poptávku mých čtenářů. Pro tyto účely mám téměř na každé stránce odesílací formulář pro dotazy návštěvníků, z těch nejdůležitějších stran s přeposíláním na mobil. Jsem tak v případě potřeby schopná reagovat (třeba na větší objednávku) i do několika minut kdekoliv v terénu (okamžitým připojením na Internet z kapesního počítače iPAQ přes můj současný telefon Nokia 6210)”, řekla nám.

Od těchto služeb již chyběl jen pověstný krůček k samotným telefonům a příslušenství k nim, dnes je nabídka již kompletní.

Jana Jesenská i nadále sází na kvalitu, komunikaci a navíc hýří skvělými nápady. Veškeré objednávky (s výjimkou zboží, které nemají dovozci skladem) odesílá do dvou dnů, neustále komunikuje s uživateli serveru, připravuje marketingové akce. Jako jedna z nich se původně rozjela i spolupráce s Fazole.cz. Neodradilo ani první drobné zklamání – nabídka mobilu za 99 tisíc fazolí byla opravdu mimo možnosti i těch nejbohatších fazolářů a tak se nesetkala s úspěchem. Druhá kampaň – vibrační motorek pro telefon Nokia 3210 – už však byla o něčem úplně jiném. Objednávky se jen hrnuly a spolupráce začala plodit i další přínosy.

“Obrovskou výhodou Fazole.cz je pružnost a ochota – většinu mých připomínek k možným vylepšením systému nejenže akceptovali, ale dokonce do několika hodin také uvedli do provozu! V případě složitějších návrhů se dokonce i na Silvestra rozběhla široká e-mailová diskuse přímo s duchovním otcem projektu p. Vaňharou. Ten mi také pomohl s vyřešením veškerých účetních a daňových záležitostí ohledně Fazolí.” dodává Jana Jesenská.

Dva dny před koncem roku 2000 pak (po radě jednoho z "Fazolářů") vznikla vskutku převratná nabídka - dobíjení kupónů Go a Twist jen za fazole. Původně měly být do projektu zařazeny i kupóny Oskar, vzhledem k aktuální obchodní politice provozovatele této sítě to však nebylo možné. Princip je velmi jednoduchý. Registrovaný uživatel Fazole.cz s dostatečně “naklíčeným” kontem jednoduše (jediným kliknutím) objedná na www.gsm4u.cz požadovaný kredit, který vyváží snížením vlastního fazolového konta. Je samozřejmě možné dobít nejen vlastní telefon, ale také darovat kredit jako dárek někomu blízkému.

Účinnost a úspěch fazolí jako marketingového nástroje pro realizaci vlastních cílů řečené čísly jsou naprosto zřejmé. Po 10 měsících života navštěvuje stránky GSM4U více, než 2 500 jedinečných uživatelů (IP adres) denně. Měsíčně tak server shlédne přes 30 000 různých uživatelů Internetu. V porovnání se situací před začátkem spolupráce s Fazole.cz je to v obou případech 500% nárůst! Tomu samozřejmě odpovídá i růst tržeb za prodané zboží. A to jak za fazole, tak za koruny. I díky prodeji kreditu za fazole realizoval server GSM4U již v první půlce ledna 2001 korunové tržby plně srovnatelné s velmi úspěšným prosincem 2000. Ještě lepší zprávou pro provozovatele však je jasný růstový trend všech ukazatelů.

Dnes Jana Jesenská velmi dobře ví, že k úspěchu v on-line podnikání je kromě tvrdé každodenní práce potřeba i odvaha zkoušet nové a netradiční marketingové nástroje, mezi něž právem řadí fazole. Právě teď zavádí další novinku – 2000 fazolí za původní recenzi na produkty GSM a jak sama tvrdí, díky téměř neomezeným možnostem fazolí brzy jistě přijde s dalšími zajímavými kampaněmi.
Autor: Redakce
Datum: 19. ledna 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Stanislav Šebek
"Fazolový mobilní kredit"
19.04.2001 11:46