Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Reklama
Užitečné informace pro kutily.

Nové E-mailové noviny? – Proč ne?

aneb výborný nápad jak vstupit na trh nabízí nové E-mailové noviny, vydávané nakladatelstvím Verlad Dashöfer.

Jsem uživatelem emailového serveru email.cz. Za to, že na tuto službu nemusím uvolňovat své finance, platím daň v podobě nevyžádaných emailů. Není jich mnoho, ale chodí. Stejně tak s každou odeslanou zprávou posíláte příjemci odkazy na stránky, kde nakoupí dané produkty "velice levně". Mnohdy o tom ani nevíte. Ale to je systém. Zde platí pravidlo "něco za něco" a nakonec - není na tom nic špatného. Při čtení pošty jsem narazil na mail upozorňující na nové E-mailové noviny vydávanými nakladatelstvím Verlag Dashöfer.


Propracovaná reklama

Když přicházíte s novým produktem na trh, s novými stránkami nebo službami, je samozřejmostí, že nejdříve využijete služby nejširšího spektra vyhledávačů. Logické. Pokud někdo ve vyhledávacím políčku použije slovo e-mail, je logické, že nabídne například E-mailové noviny. Zde se nakladatelství dohodlo například s portálem Seznam.cz na vynikající obchodní strategii. Do vyhledávacího políčka můžete napsat co chcete. Prvním vyhledaným serverem budou právě E-mailové noviny v rubrice Seznam.cz doporučuje. A to je výborný tah. (V době psaní tohoto článku už portál tyto noviny nenabízel.)

Člověk je od přírody zvídavým tvorem a co jiného ho zajímá více než informace. Na druhou stranu, kde lze ukrýt co nejvíce reklamy? Ano, v informacích. Marketingová strategie je v tomto případě na velmi dobré cestě, protože oproti ostatním e-mailovým novinám se zabývá konkrétněji především obchodními zprávami, čímž může zaujmout mnohem více uživatelů internetu.


Pro koho tedy jsou?

Podle došlého emailu pro podnikatele, jednatele a ředitele, uživatele PC, technický management, neziskovou sféru, místní správu a samosprávu, management kvality, pro uživatele, kteří se pohybují v daních a účetnictví, personalistice, stavebnictví, zdravotnictví či ekologii.

K odběru novin stačí vyplnit pouze formulář. Další dobrou strategií je nápad nabídnout také další služby. Zde v podobě možného rozšíření rubrik o další specifické oblasti: enviromentální management, doprava, bezpečnost práce, energetika, konstrukce a technologie, domácnost a bydlení, cestování, fotografie, film, lov a pes, koně a jezdectví, včelařství atd. Díky této nabídce mohou tyto noviny slavit během několika měsíců úspěchy.


Spolupráce mezi portály

Emailové noviny pro jednotlivé oblasti jsou součástí jiných portálů. Pro podnikatele, ředitele a jednatele - www.infoportal.cz, daně a účetnictví - www.du.cz, pro mzdové účetní a personalisty - www.pamservis.cz, pro stavebnictví - www.stavebniklub.cz.

Většina emailových novin vychází jednou týdně, hodně úzkoprofilové pak jednou za čtrnáct dní, tři týdny nebo jednou za měsíc.

Každá oblast má svého odpovědného redaktora, jejichž seznam lze nalézt na stránkách www.dashofer.cz. Stejně tak se zde lze dozvědět více o tomto projektu.


Za vším stojí reklama

Podle zprávy této společnosti využívá výhod E-mailových novin 95 000 čtenářů. Otázkou je, zda tito čtenáři působí v České republice, neboť číslo je velice vysoké. Další otázkou je, proč se při takovém množství odběratelů snaží o další marketingovou kampaní. Na stránkách firmy se pak lze také dozvědět, že poskytnuté údaje ve formuláři mohou být použity k marketingovým výzkumům, reklamě a navázání obchodů pro stávající i budoucí produkty, popř. služby nebo jiná média ve firmě Verlag Dashöfer. Takže se řetězec zase nerozpojil. Díky bezplatnému emailu jsem dostal nabídku k odebírání bezplatných E-mailových novin, a díky nim dostanu další nabídky na další "velice zajímavé" produkty.
Autor: Jiří Juránek
Datum: 19. listopadu 2002



 Profil autora  

Jiří Juránek



 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz  
 Seznam komentářů  
Vypsat
Od
Téma
Datum

Petr čaboun
Nové? Již delší dobu
19.11.2002 14:57
David Bubeníček
článek
28.11.2002 22:59