Spotrebak.cz - sponzor E-komerce
 Sponzoři 
 Hledání 
 Reklama 
 Diskuze 
 Bez komentáře 
Vše pro váš digitální fotoaparát!

LLP Group a Pivotal uzavřely exkluzivní partnerství v regionu střední a východní Evropa

Společnosti LLP Group, dodavatel finančních a obchodních softwarových řešení, a Pivotal (NASDAQ: PVTL), přední prodejce řešení eCustomer Relationship Management (CRM) pro střední a velké společnosti, uzavřely dohodu pro trhy střední a východní Evropy. Podle této smlouvy bude LLP Group prodávat, implementovat a poskytovat podporu CRM řešením společnosti Pivotal v České republice, Maďarsku a na Slovensku.

Komplexní CRM řešení Pivotal eRelationship je plně podporováno společností Microsoft. Spravuje a zaznamenává všechny ”styčné body” společnosti se zákazníkem naskrz celou organizací a umožňuje společnostem vytvářet neocenitelnou databázi pro lepší služby a řízení vztahů se zákazníky, partnery a zaměstnanci prostřednictvím Internetu.

Pivotal automatizuje činnosti z následujících oblastí:

· Marketing
· Telemarketing
· Prodej
· Služby zákazníkům
· Help Desk

Pivotal je globální firma, její řešení využívá řada předních organizací jako např. Deutsche Bank, Goldman, Sachs & Co or ING Barings v oblasti financí, Kimberly-Clark, Nissan Motors a Siemens v průmyslu a Deloitte & Touche, KPMG nebo Patricia Seybold Group
v oblasti služeb.

”Koncepce eCRM se často spojuje s velkým investicemi a složitými operacemi. Můžeme být hrdí na to, že jsme průkopníky ve vývoji CRM pro středně velké společnosti na trzích ve střední a východní Evropě, ” řekl Tim Cobbold, výkonný ředitel LPP Group. ”Partnerství se společností Pivotal doplňuje naši nabídku finančního systému SunSystems, výrobního systému Fourth Shift a našeho vlastního systému pro měření a zúčtování času time@work a umožňuje nám u LLP dodávat skutečná řešení typu end-to-end pro středně velké společnosti.”

”Věříme, že znalosti a odbornost LLP Group na lokálních trzích střední a východní Evropy významně zvýší náš vliv ve východní Evropě,” řekl Mark Robertson, Channel Manager pro severní Evropu společnosti Pivotal. ”Jsme přesvědčeni, že LLP Group je tou pravou společností pro reprezentaci a podporu našich řešení na těchto rychle se rozvíjejících trzích.”

Moderní management o CRM staví na základním předpokladu, že chce-li společnost na trhu uspět, musí následovat tržní trendy a splňovat očekávání trhu:

· Orientace na CRM – V konkurenčnějších prostředích typických jak pro lokální, tak i pro globální trhy, soustřeďují společnosti své snahy na zlepšení vztahů se zákazníky, vysokou kvalitu služeb poskytovaných zákazníkům a efektivnější marketing. S ohledem na potřeby moderních firem vzrůstá poptávka po relevantních IT řešeních. Tato řešení se nazývají Customer Relationship Management (CRM) a zahrnují podporu těch procesů společnosti, které zabezpečují interakci mezi současnými a/nebo potenciálními klienty, dodavateli a partnery.

· Internet jako distribuční kanál – Mezi zákazníky a partnery už Internet není jen komunikačním médiem. Je samostatným specifickým prodejním kanálem, pomocí kterého lze nakupovat i velmi sofistikované produkty.
Autor: Redakce
Datum: 12. ledna 2001





 Sdílet článek  
Facebook Facebook   Jagg Jagg.cz   Linkuj Linkuj.cz